Popboks - Video: Feud - Vlast [s2]
Gledate arhiviranu verziju Popboksa
Popboks - web magazin za popularnu kulturu

Vesti · 25.03.2013. 13:05 · 94

Video: Feud - Vlast

Grupa Feud snimila je video za numeru "Vlast".

Za režiju spota Vlast bio je zadužen Vladimir Talijan. Za dočaravanje marširanja vojske u numeri preuzet je sempl sa diska Industrial Revolution vol 2 koji koristi i grupa Rammestein.

"U vreme ekonomske krize, diktirane ekonomije, ponovnog jačanja desnice i levice u Evropi, osetili smo potrebu da uradimo ovakav spot na temu totalitarizma. Želimo da opomenemo ljude kuda isključivost može da nas odvede. Narodi Balkana naviknuti da više cene lik nego delo i koji ozbiljnost mere prema represivnim metodama koje ta vlast koristi protiv njih, vrlo lako ponovo mogu skliznuti u apsolutnu diktaturu. Dokazano je da vlast kvari, ali neograničena vlast neograničeno kvari", navodi se u saopštenju povodom spota Vlast koji je grupa Feud objavila na svojoj Facebook stranici.

Grupu Feud je 2010. godine osnovao Đorđe Radivojević, poznatiji kao Ramirez iz sastava Sunshine.

 



Komentari

  • Gravatar for SLobodan
    SLobodan (gost) | 25.03.2013. 13.15.59
    i reditelj i grupa kasne 23 godine. produkcijski, idejno i kreativno.
    • Gravatar for Goran
      Goran (gost) | 25.03.2013. 14.20.46
      Slobodane, nisi u pravu... Jedino sto je istina je da Srbija izgleda isto kao pre 23. godine. Bend govori o trenutnim desnicarsko/levicarskim problemima koji nas okruzuju. Sumnjam da bi napravili ovakvu stvar da oko nas ne vlada fasizam, nasilje i opsta netolerancija.
      • Gravatar for ulicni hodac
        ulicni hodac (gost) | 28.03.2013. 10.59.37
        koji bre fasizam....o cemu pricate? Evo recimo u Zrenjaninu, nema ni jednog skinsa...a prave tu neke ANTIFA(lus) zurke...pa im dolaze prijatelji iz njemacke koji su mrtvi pijani i drogirani od jutra..pa ako tako treba, bolje da imamo vise skinjara nego komana!
  • Gravatar for nihori
    nihori (gost) | 25.03.2013. 16.10.15
    u koju lovu smete da će ovi za max. god. dana doći na ideološke pozicije bg sindikata?
    • Gravatar for
      djape | 26.03.2013. 14.02.24
      meni je onaj prvi singl/spot feuda totalna tuga, ovde su ipak iskoračili u neki jači trip. iako je sve, uopšte uzev, sa muzikom i vizuelnim izrazom previše belački/emo/neiskulirano, opet stoji ovaj momenat "kritičkog" ispostavljanja autoritarnog sistema koji nikad ne bi mogao da čuješ kod bs: DA IMAM VLAST NARKOMANA NE BI BILO DA IMAM VLAST AL BI MENI BILO MILO DA IMAM VLAST - A PEDERA JOŠ I MANJE DA IMAM VLAST UBIJO BIH ZA SILOVANJE tako da ti ne stoji baš ta prognoza, bar ne na osnovu ovoga što nam je dostupno
      • Gravatar for Johnny
        Johnny (gost) | 18.07.2013. 17.22.48
        UBIJO je l' bi UBIJO? I vi pricate o necemu....
  • Gravatar for nezvani
    nezvani (gost) | 25.03.2013. 23.04.12
    oko nas vlada otvoreno globalno korporativno sodomiziranje građana. svi ovi desničarsko/levičarski problemi su uvek bili derivat komešanja krupnog kapitala. čemu ovoliko skup spot za temu o kojoj klinci bolje pevaju/repuju na klipovima sa jednom slikom na jutjubu. eksplicitna angažovanost je klopka za nekreativne.
  • Gravatar for Sevdah
    Sevdah (gost) | 25.03.2013. 23.27.05
    Ljudi su jednostavno pokidali, scene iz ovog spota nisu vidjene u domacim spotovima ikada, a stvar kida. Ima puno onih koji potajno prizeljkuju novog Tita - Hitlera. Vlast je cista umetnost. Kakav sabansko rezimski BS.
  • Gravatar for tozzinjo
    tozzinjo (gost) | 26.03.2013. 00.46.35
    a po cemu su pokidali? cist populizam- "ne volimo lijeve, ne volimo desne, mi mislimo svojom glavom". wooow, kakav unikatan stav. pritom ne vidim nikvu poruku u tekstu kakvu vec nisam cuo...mali ljudi se bune protiv vlasti, protiv ovakvih i onakvih ali nikako da direktno upere prstom u koga? lako je reci "fasisti, komunisti, svi ste isti". uperi prstom, reci taj taj i taj. ovakav nezreli tekst bih im oprostio da imaju 16-17 godina. taj lazni "angazovani stav" je malo bezveze, posebno kad se dodje u godine za polaganje vozackog ispita. inace, spot je odlican. ps. bas mi pade na pamet nesto, posto su koristili isti sempl kao i rammstein. jednom su pitali clanove laibach da li vide neku slicnost uizmedju sebe i rammstein, a oni su odgovorili "rammstein? to je laibach za djecu" tako i ovo...
  • Gravatar for tozzinjo
    tozzinjo (gost) | 26.03.2013. 00.49.04
    a da ne pricam o "iz bunta ja sam simbol kulta" ...koliko god da ramirez kroz citavu svoju karijeru ima odlicnih kvotabilnih linija (ni k...vam ne bih dao / tudji bih vam obecao) toliko ih uprska zeljom za rimovanjem slicnom djacicu prvacicu., po sistemu "aha, sta se rimuje sa bunt...cek cek...trut...ne ne..lud..ma ne...znam! bunt!!! stavicu bunt" cuj iz bunta ja sam simbol kulta...dobro nije srimovao sa kurta i murta...
  • Gravatar for gijoe
    gijoe (gost) | 26.03.2013. 02.57.48
    friki sit, a odgledao sam 20 sekundi
  • Gravatar for Prash
    Prash (gost) | 26.03.2013. 10.26.17
    ''Za režiju spota Vlast bio je zadužen Vladimir Talijan. Za dočaravanje marširanja vojske u numeri preuzet je sempl sa diska Industrial Revolution vol 2 koji koristi i grupa Rammestein.''?!?!?! Ma, ni ja nikad nisam cuo za Laibach :-))))))))))
  • Gravatar for
    YokoOvoOno | 26.03.2013. 10.43.10
    Svi su odmah skočili da objasne nešto o levici, desnici i šabaniji, kao da nisu pročitali šta Feud poručuje o isključivosti i totalitarizmu. Taj komentar je, doduše, sa njihovog FB profila prenesen sa malim greškama. Feud-u možemo da zamerimo što koriste provokativnu kostimografiju i scenografiju, ali su odmah rekli šta su hteli da kažu. Što je još zanimljivije, Laibach-ov vrlo sličan nastup se smatra za umetnost. Kada Rammstein, najuspešniji nemački bend ikad, koketira sa takvim imidžom onda su puka kopija Laibach-a. Ali kada se sastav iz Srbije posluži istim izražajnim sredstvima, onda to ništa ne valja, a može biti i da je desničarenje. Tekst pesme kao da je nastao sakupljanjem komentara sa sajtova dnevnih novina, pre svega onih koji imaju ambiciju da povećaju tiraže. U njima se može pročitati kako bi čitaoci hapsili, sudili, pooštrili zakone i, naravno, vratili smrtnu kaznu. Samo kada bili na vlasti znali bi kako da dovedu stvari u red, baš kao što bi odveli fudbalsku reprezentaciju do pobede na Svetskom kupu. A ako pogledate komentare po inostranim portalima, pogotovu one koje su senzacionalistički, videćete da su stvari i tamo slične, samo što moderatori iz Srbije dozvoljavaju oštrije komentare...
  • Gravatar for Gnjaman
    Gnjaman (gost) | 26.03.2013. 10.49.21
    Mislim da je spot jako direktan. Trenutno u Srbiji je jagma za vlast izmedju dvojca Vučić - Dačić. Oba grabe policiju, db, vojsku, itd a jedan je bivši desničar, drugi komunista, i svaki od njih bi da bude novi tito. Kakve je zakone donosio Vucić dok je bio ministar informisanja, a prema svim anketama ubogi narod ga obožava. Mislim da je refren odličan, sa sve policijom koja bije, tako da predvidjam da ih mtv, rts, itd neće puštati sigurno, a dveri and co će im srušiti spot verovatno. Ovako su Laibach trebali zvucati da nisu počeli po stare dane da se proser***ju.
  • Gravatar for Vučić
    Vučić (gost) | 26.03.2013. 11.51.53
    Opa... Ovima pada privodjenje na informativni razgovor...
  • Gravatar for Mila
    Mila (gost) | 26.03.2013. 14.20.22
    Ovi su dobri i pogodili su poruku taman koliko je Dačić komunista - ni malo! Svako izjednačavanje komunizma i fašizma na ovim prostorima je ravno pljuvanju na sopstvenu istoriju.
  • Gravatar for Yada
    Yada (gost) | 26.03.2013. 15.06.21
    Nije samo glupo i bez ikakve veze, nego je i veoma opasno izjednačavati ideju komunizma sa principima fašizma. To je neo-fašistički stereotip koji služi "pranju" neoperivog fašizma i neo-liberalni stereotip koji kaže "ako ti je teško, ćuti - NOVI REŽIM nema alternativu". Onima kojima je ideja komunizma = Staljin je potreban status ometenih u razvoju, stručna pomoć i povratak u osnovno obrazovanje.
  • Gravatar for Pexa
    Pexa (gost) | 26.03.2013. 15.14.36
    Pa nije valjda da u ovome neko trazi neku poruku??? Pravilno se skontalo da se ovde ljudi nenormalno pale na Rammstein i odradjen copy/paste. Jos na srpskom, milina. A ima i napupelih domacica...
  • Gravatar for Boris V
    Boris V (gost) | 26.03.2013. 15.21.20
    Ova reklama za kapitalizam i postojeći sistem nema veze sa onih što je Laibach radio. Laibach nikad nije izjednačavao petokraku i svastiku, jer to je na nivou dečijeg shvatanja politike, a njihova poruka je bila ozbiljna. Teško da od ovog spota ima nešto što je više u službi vladajuće ideologije i sistema na vlasti.
  • Gravatar for Gavra
    Gavra (gost) | 26.03.2013. 15.37.15
    Komunisti su na ovim prostorima pobili više ljudi nego nacisti. Preko 200.000 Hrvata posle rata. O Srbima da i ne govorimo. Momcima svaka čast za poruku!
    • Gravatar for Yada
      Yada (gost) | 26.03.2013. 20.09.01
      Kakvo neznanje, crni Gavro. Fašisti su u Jugoslaviji ubili preko MILION ljudi, čije je prosečna starost bila 22 godine. To su istorijske činjenice, i ponovo: iz škole ne bi trebalo da može da se izađe bez svesti o ovako osnovnim stvarima.
  • Gravatar for Boris V
    Boris V (gost) | 26.03.2013. 16.04.25
    Ma šta kažeš Gavro, više nego nacisti? Ti mora da nešto znaš što istorija ne zna? Ni u domaćim, ni savezničkim pa ni četničkim izvorima se ne preteruje u proceni odmazde kao što ga ti pretera sa 200k. Već 10 godina tragaju za nekim dokazima, grobnicama, zovu Mađarske (!!!) "stručnjake" da pomognu u potrazi, pominju se stotine hiljada žrtava Titovog terora, dokaza naravno nema, ali se jedna laž sto puta ponavlja i priča se generiše. A nema veze što je među Srbima, Hrvatima, Muslimanima i Slovencima bilo mnogo više od 200 000 kolaboranata, izdajnika, i kvislinga koji su se tokom rata borili protiv partizana zajedno sa okupatorima, a kraj rata dočekali povlačeći se sa Nemacima. Voleo bih da vidim tvoju samokntolu prema njima posle rata. Među takvima je bilo puno žrtava, naravno mnogo manje od 200k, ali ne mogu iste suze da ronim za njih i za žrtve fašizma. Jednostavno nije isto.
    • Gravatar for Gavra
      Gavra (gost) | 26.03.2013. 16.27.25
      Ma šta kažeš. Preko 200.000 kolaborata, izdajnika, kvisinga, koje je trebalo pobiti? A te informacije nalaziš na svojim omiljenim dverima? I posle Feud promašili temu, svi su divni, komunisti pogotovo, staljin nije bio komunista, tito nije imao goli otok, dveri su miroljubiva stranka, u svetu postoji jedno cartvo, u kome caruje drugarstvo... Svaka čast momcima na ovakoj poruci od koje će samo imati probleme i ništa više.
      • Gravatar for Boris V
        Boris V (gost) | 26.03.2013. 20.14.06
        Uskačeš sam sebi usta, priviđaju ti se neke marginalne Dveri kao realna opasnost, a niko nije pričao o tome koga je trebalo pobiti već o tome da su ti brojke smešne i izmišljene. To sa stotinama hiljada žrtava komunista je nova priča bez ikakvih dokaza, zapisa, imena, kostiju, svedoka, ili je stvarno najsavršeniji najbolje skrivani zločin 20. veka. Ako je za tebe Staljin bio komunista, pročitaj nešto o Staljinu. Tito je imao goli otok za unutar-partijsku čistku, za nepodobne komuniste. To je bio logor za političke zatvorenike čitavih 7 godina od 1949. do 1956. Pazi to je polovina najkrvavijeg veka u istoriji i već su tada shvatili da je civilazijski neprihvatljivo na taj način progoniti neistomišljenike i te godine poslednji politički zatvorenik biva pušten odatle. Danas najrazvijenije zemlje kapitalizma čiju kapitalističku ideologiju zagovara i brani grupa Feud, u 21. veku ima logore za mučenje i ubistva političkih zatvorenika, od kojih najpoznatiji traje već 11 godina, i tamo se ide i ostaje bez optužbe i suđenja, a kamoli advokata. Zato mi je smešno svako pominjanje Golog Otoka koji ne postoji 57 godina, a treba da bude dokaz totalitarne ideologije, dok Guantanamo, Patriot act i diktatura kapitala to nisu.
  • Gravatar for dr
    dr (gost) | 26.03.2013. 17.09.49
    Kakva zanimljiva ideoloska rasprava, a u pitanju je samo Sunshine za mladje tinejdzere. Bleda kopija legendarne "Iza horizonta". Kreativno nedonosce, na zalost. Taman se zahukta stvar i gotovo. Vec vidjeno. Chernobyl In House od nasih su to vec radili pre 15 godina, na zalost unakazeno katastrofalnim engleskim.
    • Gravatar for alesio
      alesio (gost) | 27.03.2013. 13.41.50
      baš tako!! a ovi što samo spominju rammstein verovatno su mlađi od 15 godina i samo su čuli negde u prolazu za Sunshine!!!
  • Gravatar for Display Name
    Display Name (gost) | 26.03.2013. 17.34.06
    Tuga, bijeda, jad
  • Gravatar for pop
    pop (gost) | 26.03.2013. 18.09.54
    a borise svaka ti je na mestu! a ovaj gavra, jadan, sve mu se pomesalo... a ovaj feud me ne rajca ni malo. ima produkciju i iskustvo i pun je opstih mesta...
  • Gravatar for tozzinjo
    tozzinjo (gost) | 26.03.2013. 20.25.51
    Lijepo neko rece, izjednacavati komunizam i fasizam je jako opasno. druga je stvar sto gavra ne zna sta je komunizam. izjednaciti "komunistu" (namjerno pod navodnicima) Staljina ili takodje <nazovi>komunistu Pola Pota sa nacistom Hitlerom? Apsolutno; ali izjednaciti komunizam kao naucnu doktrinu sa fasizmom je svojstveno samo onima koji su se za obe ideologije informisali iskljucivo iz novinskih clanaka. Ja u "kapitalu" nisAM nasao ni jednu rijec mrznje. U mein kampf jesam. Druga stvar, omiljeni "argument" onih koji izjednacavaju fasizam i komunizam je igranje sa brojkama. Zar je bitno da li je Staljin pobio milion a Hitler 859.456 ljudi? Ne pricamo o razbijenim prozorima ili o broju koseva za neku reprezentaciju. Pricamoo ljudskim zivotima!!! A ako pricamo o zivotima, onda postoje dvije zajednicke tacke za obojicu: prvo- obojica su tirani totalitarnog rezima, drugo- ni jedan od njih nije komunista. Dovoljno je procitati "Kapital" pa vidjeti da li e Staljin komunista. JEr, nije dovoljno sebe nazvati komunistom pa to i postati. Sto se tice price "Tito imao Goli Otok", ne vidim sta je tu sporno? Ako ne valja (Titov) komunizam, ne valja staljinizam, ne valja nacizam..sta onda figurira kao idealan ili makar najmanje los sitem? Neoliberalizam/kapitalizam? Evo i USA imaju Guantanamo (da ne spominjemo dalje). Engleska je nedavno pustila Hong Kong iz svog protektorata. Uslovi u francuskim zatvorima za politicke zatvorenike i ilegalne azilante pa i legalne Francuze druge boje kozhe- su sve samo ne humani. Tako da ne vidim razliku izmedju Titovog Golok Otoka i stvari spomenutih ovde. A sto se tice komunizma, sledeci put ko god krene da pljune po komunizmu, neka se sjeti da bi, da nije komunista i hajmarketske afere - i danas radio 12 sati kao dnevni minimum umjesto osmocasovnog radnog vremena. Jos cudnije od svega je sto se ni jedan vajni antikomunista u Srbiji ne buni kad dobije 1.maj kao neradni dan. Ne znam da je iko rekao "Necu da slavim komunisticki praznik, hocu da radim na taj dan makar me i ne placali"....
  • Gravatar for Сомалија
    Сомалија (gost) | 27.03.2013. 11.01.40
    Цитат Моше Пијаде са првог заседања АВНОЈ-а новембра 1942. у Бихаћу: "Потребно је зато створити толико много бескућника, да ови бескућници буду већина у држави. Стога ми морамо да палимо. Припуцаћемо па ћемо се повући. Немци нас неће наћи, али ће из освете да пале села. Онда ће нам сељаци, који тамо остану без крова, сами доћи и ми ћемо имати народ уза се па ћемо на тај начин постати господари ситуације. Они који немају ни куће ни земље ни стоке, брзо ће се и сами прикључити нама, јер ћемо им обећати велику пљачку. Теже ће бити са онима који имају неки посед. Њих ћемо повезати уза се предавањима, позоришним представама и другом пропагандом. Тако ћемо постепено проћи кроз све покрајине. Сељак који поседује кућу, земљу и стоку, радник који прима плату и има хлеба, за нас ништа не вреди. Ми од њих морамо начинити бескућнике, пролетере. Само несрећници постају комунисти, зато ми морамо несрећу створити, масе у очајање бацити, ми смо смртни непријатељи сваког благостања, реда и мира." [Документ се налази у Архиву војноисторијског института у Београду у фајлу Штаба врховне команде (ЈВУО), под ознаком К-12, 30/12 Један од докумената који је несумњиво потврђује да је ово био програм КПЈ, јесте одговор Светозара Вукмановића на писмо Ђура Пуцара (од 12. августа 1942), којим он Темпа обавештава о покољу 650 српских цивила у околини Приједора: ''Много више ме је забринула вијест да су окупатори ишли на укидање усташке власти у Приједору и да је читаву власт у граду преузела регуларна војска НДХ. Уколико окупатор почне стварати стање у коме ће се према Србима примењивати неки праведнији закони, то може да поколеба велики дио сељачких маса и да угрози развој оружане борбе''.
    • Gravatar for Mila
      Mila (gost) | 27.03.2013. 14.24.39
      Ovo su unutarpartijske prepiske o strategijama ratovanja i dolasku na vlast i to u sred najkrvavijeg rata, kada vest o 650 žrtava teško da više nekog može da uzbudi. Prikazane nepotpune i van konteksta zvuče zverski, ali prepiske iz tih godina su inače jezive sa svih strana. To što su beležene, arhivirane i što su danas dostupne svima nama, govori o transparentnim i otvorenim namerama, za razliku od ovog sada sistema kada se takve i mnogo gore strategije kuju iza zatvorenih vrata i ostaju nezabeležene na papiru. Da li treba napominjati da u Jugoslaviji posle rata nije bilo beskućnika, i da su svi imali PRAVO na stan od države i da je ostvarivana potpuna suprotnost od tog navodnog programa.
      • Gravatar for Pexa
        Pexa (gost) | 27.03.2013. 15.54.05
        U vezi WW2: Komunisti su iskoristili rat da izvedu revoluciju, zbace monarhiju i dodju na vlast. Sibali su se oni sa Nemcima, ali ovo je bio primarni motiv njihovog delovanja. U vezi idilicnog drustvenog blagostanja za vreme socijalizma (svako dobija stan od drzave bez obzira sta i kako radi, vestacki odrzavana niska nezaposlenost politikom prezaposljavanja, niko nista ne radi, a svi imaju...) nadam se da ti je jasno da je takav sistem bio potpuno neodrziv i kao takav je bio osudjen na propast. On je funkcionisao na kreditima iz inostranstva. Kada su racuni stigli na naplatu, sistem se urusio. Visoku cenu primene socijalistickog modela po pravilu placaju buduce generacije tj. mi.
        • Gravatar for Mila
          Mila (gost) | 27.03.2013. 20.49.52
          Pexa, ne znam koliko ćete mi verovati da nisam strastvena u vezi Titove verzije komunizma, ali jesam u vezi partizanskog narodno-oslobodilačkog pokreta kome je glavni cilj bio oslobođenje zemlje od okupatora i revolucija, tim redosledom, što je jasno s koje god strane da se pogleda - posebno nakon četničkog odustajanja od otvorenog sukobljavanja sa Nemcima, i potpune kolaboracije sa Italijanima u Bosni, CG i Dalmaciji. Oni ostaju jedini pokret koji vodi aktivnu borbu protiv okupatora. To valjda nije sporno. Zato su i dobili podršku svih onih koji su podržavali Mihailovića do 42-43. Pa čak je i sam kralj Petar II podržao Tita i pozvao četnike da pređu na stranu partizana: "...u danima kada se u punoj jutarnjoj zori pokazuje dan naše slobode, pozivam sve Srbe, Hrvate i Slovence da se ujedine i priđu Narodnooslobodilačkoj vojsci Maršala Tita." Takođe, vidim da ste u zabludi da danas živimo ovako zbog zaduživanja u socijalizmu, a ne zbog građanskog rata koji je sagoreo ekonomiju za par godina, 20ogodišnje pljačke koja traje od rata na ovamo, i još većem zaduživanju samo jedne Srbije nego što je bila zadužena čitava Jugoslavija. Ne slažem se da je ono bio manje održiv sistem od ovoga koji nas vodi u bankrot čim prestanemo da uzimamo kredite, što sa Jugoslavijom nije bio slučaj. Da ne pričamo da su se tada ti krediti trošili za prave stvari, a danas da pokriju rupe nastale otimanjem od države.
          • Gravatar for Драга
            Драга (gost) | 19.07.2013. 10.09.16
            Предпостављам да сте ви од оних који ће спремно пљунути Краља Петра другог у свим другим ситуацијама осим кад га треба цитирати о подршци Титу. Краљ Петар други је био дете под јаким британским утицајем и његова подршка Титу је трагикомична, тај исти Тито ће му забранити повратак у земљу. Британски интерес је био борба по сваку цену, до последњег Србина ако треба само да им Немци не пређу канал. Кад су Черчилу замерили да фаворизујући Тита доводи комунисте на власт у Југославији он одговара:"Зар намеравате да живите у Југославији?" Четничко тактизирање у борби против Немаца не долази од лењости већ од сумануте немачке политике "100 за једног". Колаборација са Италијанима? У време када је отворена сезона клања Срба у НДХ Италијани не показују заинтересованост да учествују у томе, не показују патолошку мржњу према Србима, на територијама под контролом Италијана нема усташких погрома! Зар се са Италијанима пошто-пото требало тући? И Мила моја, како тумачите то да комуниста-партизана нигде нема у шестоаприлском рату у одбрани земље? Тек кад је нападнут СССР комунисти-партизани су скочили да одговоре тим фашистима и то тако што су убили срског жандарма!!!!? Што се тиче Рамиреза он ми је смешан још од времена Саншајна кад мртав озбиљан заједно са осталима пева "мисли мене гоне изван васионе..." трућ бла бла...
      • Gravatar for Драга
        Драга (gost) | 19.07.2013. 09.41.47
        Какав то документ треба да буде па да вас поколеба по питању небеског карактера партизана и њиове борбе?
        • Gravatar for tozxzinjo
          tozxzinjo (gost) | 19.07.2013. 20.06.56
          nista novo u ovim komentarima. istorijski revizionizam kakav vlada vec 20 godina. kod srb(ijanac)a nema sredine, ili je partizan ili je zvezda. ili su naprednjaci/radikali ili ds. ili sloba ili hag. ili turbo folk ili garazni rok. tako isto u poslednjih 20 godina od ortodoksnih zlocinaca i saradnika okupatora, cetnici postadose vrli rodoljubi, humanisticki nastrojeni prema drugim narodima, posteni domacini koji eto nisu voljeli njemce ali su silom prilika morali da balansiraju u odnosima s njima, radni goloruki narod srbije koji je ustao za svog kralja oslobodioca....Sve to su suplje price, kao ove price kako se zivjelo od rkedita. pa i danasnja amerika ima kredite, jeste li vi normalni? kad ste takvi ekonomski strucnjaci, pronadjite od cara dushana naovamo kad zemlja srbija nije imala neki oblik duga koji mora da vrati...samo sto se nekad isplacivalo zlatom ili teritorijama a danas novcem/kreditima. najbolji primjer je dogovor kralja tvrtka i lazara hrebeljanovica oko posjeda nikole altomanovica . stvarno ne znam sta ste zapjenili oko price "zivjelo se lijepo dok je bilo kredita" ...pa i kralj vam je dizao kredite, a i ovi danas dizu kredite, samo sto se ne zivi lijepo.... svim rojalistima proucujem da se iz vise izvora raspitaju o ekonomskoj situaciji kraljevine shs. cinejnice im se bas nece svidjeti, jer je za vrijeme kralja uz rumuniju i albaniju, kraljevina bila zemlja sa najnizim bdp i najsiromasnija u cijeloj evropi. uostalom krediti nisu nista novo za srbiju, ona je prvi uzela jos prije postojanja kraljevine, prije 150 godina, od rusa uz "bratsku" kamatu od 6%, a zatim je uzimala i od zapadnih zemalja za kamatu od 5%. da li vam je poznato da srbija nije imala para da finansira sopstvene balkanske ratove pa je na ime toga uzela zajam za pokrrice ratova sa otplatom na 50 godina i kamatom od 5%???? da li vam je poznato da je kraljevina objavila bankrot par godina prije ww2??? nije SFRJ bila neki uzor za dugove i kredite, ali nije ni kraljevina bila nista bolja,,,
        • Gravatar for Toni
          Toni (gost) | 20.07.2013. 00.26.17
          "Британски интерес је био борба по сваку цену, до последњег Србина ако треба само да им Немци не пређу канал." To bi bilo tacno da je Srbija centar sveta, ali nije. A kraljeva i kraljevica mi nikad nije zao, posebno kad im ne zafali ni dlaka na glavi. Zao mi je naroda koji je ginuo i koji bi bio sistematski unistavan do nestanka da je fasizam pobedio. I zna se ko ga je na ovim prostorima pobedio, i sve drugo je manje vazno. Mene recimo bas briga koga je kralj podrzavao, da li je Tita dovela Engleska na vlast, ili nesto slicno tome, ali mi je vrlo bitno to sto je socijalizam mnogo bolji sistem za zivot nego kapitalizam, bilo pod kraljem, Slobom, Djindjicem, Kostunicom, Tadicem ili Vucic/Dacic kombinacijom. To zna svako sem burzuja i onih koji imaju sigurnu buducnost ovde. A takvih je malo.
          • Gravatar for Драга
            Драга (gost) | 22.07.2013. 10.02.06
            Србија која није центар света је једина имала герилски покрет отпора па су то Британци знали да искористе, нажалост. Иначе, видим да је вас баш брига за све што се коси са вашим виђењем небеске Титославије.
            • Gravatar for Toni
              Toni (gost) | 22.07.2013. 18.49.32
              Naravno partizanski pokret u Jugoslaviji je bio jedan od prvih gerilskih pokreta u porobljenoj Evropi, a to se jedno vreme mislilo i za Četnike dok nisu stigle informacije sa terena od strane savezničkih agenata, o legalizovanju ravnogorskih snaga i zajedničkom delovanju protiv partizana. Zato su i partizani rasli a četnici se osipali sve do kraja rata, zato su svi mladi išli u partizane i zato je i Čerčil pristao na Tita, jer je Draža previše upleten u kolaboraciju i slab da izvede bilo kakvu akciju protiv okupatora. Ako vi kažete da nije bilo tako, navedite mi zbog čega se četnici nisu borili protiv okupatora, ali jesu sa njima?
              • Gravatar for Драга
                Драга (gost) | 23.07.2013. 10.13.52
                Прво ослобођено место у Европи, Лозницу, су ослободили припадници ЈВУО. Припадници ЈВУО су претходно учествовали и гинули у Шестоаприлском рату где комунистима на памет није пало да бране земљу јер су они поштовали споразум Хитлер - Стаљин о ненападању. Комунистичка партија првих месеци постојања НДХ-а редовно ради са просторијама у центру Загреба. Нигде те силне партизанске антифашистичке борбе! Тек кад је нападнут СССР и они су се досетили да је у питању рат! У Србији за почетак убијају Србина и почињу братоубилачи рат и револуционарну борбу за власт (што ће касније прогласити за антифашистичку борбу). Зашто је Черчил кога прихватио сам већ написао а преко чега ви прелазите јер вам се не уклапа у небеску визију небеске љубичице од сто кила. Иначе британски "моралисти" и титољупци су заједно са Французима 1938. део Чешке - Судете поклонили Хитлеру. То су ти на које се ви позивате, таквима није било тешко да "прихвате" Броза. Михаиловићева колаборација? Наведите ми примере. Али ми немојте као пример наводити "четника" Косту Пећанца који није био под Михаиловићевом командом, већ под Недићевом и који је 1944. на лично наређење Михаиловића ликвидиран. И не заносите се да сте ослободили Србију од Немаца, то је учинила Црвена Армија.
                • Gravatar for tozzinjo
                  tozzinjo (gost) | 23.07.2013. 14.53.57
                  knjige, a pogotovo internet - znaju da budu nepouzdan izvor. ja znam ono sto je meni pokojni deda pricao" da su za vrijeme drugog svjetskog rata u mostaru tzv JVuO otvoreno saradjivali sa ustasama i italijanima koji su drzali zapadnu obalu neretve. meni nikakve vise knjige nisu potrebne da bradonje nazovem saradnicima okupatora. uostalom, mihailovic i nije bio poznat kao politicki potkovan, tako da s jedne strane ne sumnjam u njegove antifasisticke ideje s pocetka rata, ali se radikalni zaokret desio pod indoktrinacijom stevana moljevica i ravnogorskog kongresa u selu Ba. ako do tada JVuO i nije gaijla simpatije prema okupatoru, od tada je to postala otvorena stvar.
                  • Gravatar for Драга
                    Драга (gost) | 25.07.2013. 09.08.45
                    Занимљиво, деда ти је познавао Стевана Мољевића и Михаиловића лично. Не? Грешим? Па ако није деда а нису ни књиге ил' интернет шта је извор? А, да - партизански филмови.
                    • Gravatar for Toni
                      Toni (gost) | 25.07.2013. 15.46.07
                      Veoma pažljivo i marljivo skupljani arhiv Vermahta, američki i engleski ratni arhiv, pa i naš arhiv sa originalnim dokumentima i pismima gde Mihajlović naređuje "legalizaciju" određenog broja vojnika, gde prima izveštaj iz Crne Gore o formiranju mešovite Italijansko-četničke anti-komunističke policije, gde objavljuje svoj ratni program "Homogena Srbija" gde se predviđa etničko čišćenje, gde dobija izveštaje o zločinima u Sandžaku, čišćenju 8 srezova od Muslimana, itd... Bavio sam se ovime godinama, dokaza o saradnji i zločinima četnika ima koliko god hoćete, samo je sad medijska i javna hegemonija u rukama revizora i potomaka tih kolaboranata.
                      • Gravatar for Драга
                        Драга (gost) | 26.07.2013. 10.47.34
                        Слушајте г. Тони, да су медији ("јавна хегемонија"?, - урнебесно!) и полуге власти у рукама поштовалаца генерала Михаиловића онда би он одавно био рехабилитован. Италијани нису били оно што су били Немци а поготово не оно што су биле усташе, можда Вас баш то и узрујава? Анти-комунистичка полиција? Дакле, анти-монархистичка револуција је ок а анти-комунистичка полиција није?! Добити извештај о страдањима у Санџаку није исто што и наредити злочин, да ли ме пратите? Михаиловић наређује "легализацију" одређеног броја војника? Па нека је и тако - шта му онда раде они "нелегални", боре се против марсоваца? "Хомогена Србија", етничко чишћење? Много гледате хашки трибунал, све вам се помешало. Бавили сте се историјом годинама? Ни најмање не делујете тако.
                        • Gravatar for Toni
                          Toni (gost) | 26.07.2013. 16.53.28
                          1. Što se tiče medija, oni odavno jesu u rukama poštovalaca Mihajlovića, otud i puste serije o njemu snimaju, samo ne može se tako crna biografija tako brzo oprati, jer kad bi pustili i drugu stranu da kaže svoje, ne bi bilo dvojbe ko je u pravu. 2. Vi pravite razliku između Italijana, Nemaca i Ustaša kao da nisu svi bili na istoj, okupatorskoj strani. To su sve bile okupatorske snage koje su porobile zemlju i od nje stvorili koloniju. 3. Naravno da nije ok da se zajedno sa okupatorima bori protiv sunarodnika. To druga strana nije radila, kao ni etnička čišćenja. 4. Nelegalni vojnici su svi, osim onih pod komandom okupatora. Kada legalizuje jedinice, to znači da ih stavlja pod komandu Vermahta. A to se u Srbiji dešava već u septembru 1941. 5. Homogena Srbija je jasno program etnički čiste Srbije, do koje se na terenu dolazi etničkim čišćenjem. Time što je prihvatio Moljevićev program, on je prihvatio i odgovornost za zločine njegovih trupa-ili mislite da to nisu zločini jer su u pitanju nesrbi? 6. Nikad nisam gledao niti ću gledati sramni Haški tribunal, ne volim strane okupatore, bili to Nemci, Talijani ili danas Ameri i Rusi.
                          • Gravatar for YokoOvoOno
                            YokoOvoOno (gost) | 28.07.2013. 12.35.42
                            Rasprava је iz levičarskog diskursa odavno postala neizbiljna, pa ću dodati anegdotu na tom nivou. Jedan prvoborac mi je pre tridesetak godina u razgovoru rekao da su oni među sobom sa visine gledali na one koji su spomenicu dobili u borbi sa Italijanima. Borbe protiv Nemaca su bile ozbiljnije, a protiv Ustaša najteže. Neozbiljno je reći da su svi bile isti, samo zato što su bili okupatori...
                            • Gravatar for Toni
                              Toni (gost) | 28.07.2013. 15.17.17
                              Naravno da nisu isti, ali da li to znači da je saradnja sa Italijanima i formiranje zajedničkih policija koje se bore protiv partizana opravdane? Da li Italijani nisu bili okupatori? U tom smislu nema razlika. To su okupatorske vojske, a druga je stvar što su jedni ozbiljniji od drugih.
                    • Gravatar for tozzinjo
                      tozzinjo (gost) | 26.07.2013. 03.41.10
                      nije poznavao stevana moljevica, nego nisi pazljivo procitala sta sam napisao.da ponovim "ja znam ono sto je meni pokojni deda pricao" da su za vrijeme drugog svjetskog rata u mostaru tzv JVuO otvoreno saradjivali sa ustasama i italijanima koji su drzali zapadnu obalu neretve. meni nikakve vise knjige nisu potrebne da bradonje nazovem saradnicima okupatora. " znaci deda mi je bio svjedok saradnje cetnika, ustasa i musolinijevih fasista. kako rekoh, ne treba mi bolji dokaz.
                      • Gravatar for Драга
                        Драга (gost) | 26.07.2013. 10.20.20
                        Г. Тозо, нисте ви пажљиво писали оно што сте написали. А потом нисте осетили иронију са којом Вам се обраћам. Вашем деди свака част, него књиге нису поуздан извор како рекосте. Па се ја сад мислим ако није деда а књиге су непоуздане онда мора да су ваш извор истине филмови, партизански.
                • Gravatar for Toni
                  Toni (gost) | 25.07.2013. 14.48.31
                  Svi četnički revizionisti pričaju o prvim mesecima rata, i prvim gerilcima u Evropi a izbegavaju da govore o nastavku rata koji je trajao još 4 godine. Izbegavaju jer nema čime da se hvali, nema šta da se spinuje, jer se radi o više ili manje otvorenoj kolaboraciji u cilju uništenja komunista, sve do kraja rata kada se Četnici zajedno povlače sa Nemcima i Ustašama. Četnici su tokom rata slobodno išli svojim kućama i tamo spavali, nisu morali da se kriju, što takođe dosta govori o tome koliko su se borili protiv okupacije. A dokaza i podataka koliko hoćeš. Nemački Vermaht, engleski arhiv, naš arhiv, čak i američki ima svedočanstva o tome. Evo već 12. oktobra 1942. Mihajlović daje ovlašćenje "...Kojim ovlašćujem kapetana prve klase Đuru Ivetića da može svoj odred u cilju što boljeg rada za otadžbinu legalizovati kod okupatorskih vlasti na najpogodniji način, starajući se pri tome da se se ostane na nacionalnoj liniji" I nije argument to što su se partizani kasno uključili u borbe, jer kad su se jednom uključili oslobodili su Užičku republiku, prvu slobodnu teritoriju u porobljenoj Evropi, da bi ih Nemci uz ključnu pomoć Četnika ipak savladali. Četnici su se već tada borili rame uz rame sa Nemačkim vojnicima, to je činjenica. Dokaza o kolaboraciji ima koliko god hoćeš. Zato se i revizija istorije radi tiho i bez dozvoljavanja argumenata sa partizanske strane.
                  • Gravatar for Драга
                    Драга (gost) | 26.07.2013. 11.12.57
                    Комунисти никад не причају о првим месецима рата, и то са дебелим разлогом. Борба против комунистичке револуције је потпуно легитимна ствар, проблематична је револуција коју комунисти дижу у време окупације земље. Бити бранилац поретка који није комунистички је потпуно нормална ствар без обзира шта су вас учили 50 и кусур година. Уосталом, Михаиловића постхумно одликује САД. Нисам љубитељ САД али сигурно је да не би одликовали немачког колборационисту. И за крај два афоризма која сјајно одсликавају сву беду онога што заступате: "То што је Дража провео рат у шуми је само на први поглед апсурдно." "На овом месту су Немци стрељали сараднике окупатора."
                    • Gravatar for Драга
                      Драга (gost) | 26.07.2013. 11.29.17
                      Колборациониста је заправо колаборациониста. Типфелер. Не узбуђујте се без разлога.
                    • Gravatar for Kuku Mile
                      Kuku Mile (gost) | 26.07.2013. 16.07.02
                      Auuuu branioci poretka? Jeste, branili su Nemački okupatorski projekat.
                      • Gravatar for Igor
                        Igor (gost) | 26.07.2013. 20.16.46
                        Braniti okupatosrki fašistički poredak - normalna stvar!
  • Gravatar for kibuki
    kibuki (gost) | 27.03.2013. 18.02.10
    U vezi neodrživosti socijalističkog sistema: jeste, živelo se lepo od kredita iz inostranstva i to nije moglo da potraje. Ali temelji blagostanja Zapada nisu ništa čvršći - pre deset godina svi su se oduševljavali standardom života u Grčkoj a sad se vidi da ni članstvo u EU ne rešava automatski sve probleme. Italiju i Španiju čeka slična sudba, a ko zna šta će se tada desiti sa zemljama na koje se trenutno gleda kao na odgovorne. Ekonomska kratkovidost nije, nažalost, odlika koja krasi samo komunističke režime.
  • Gravatar for tozzinjo
    tozzinjo (gost) | 27.03.2013. 20.18.07
    izvini kibuki, ali svi kao papagaji u poslednjih 20 godina ponavljaju kako se zivjelo lijepo od kredita iz inostranstva????? a sjeti li se iko da kaze da je recimo irak ostao duzan tadasnjoj sfrj dvije milijarde dolara za vojnu opremu ? naravno, sloba nije mogao to da naplati jer se irak ogradio, posto srj osim u ocima dobrice cosica i slobe milosevica nije bila legalno pravni nasljednik sfrj. dalje, od tih silnih kredita je prvi izgradjena citava zemlja, jer mi nismo dobili "marsalov plan". od tih kredita je izgradjeno 98% pruge. od tih rkedita je izgradjen autoput. od tih kredita je i gorenje procjetalo, a gorenje je danas preraslo u jednu respektabilnu small business firmu u evropskim razmjerama. od tih rkedita je i crvena zastava sa svojim segmentom naoruzanja proizvodila odlicno oruzje koje je bilo konkuretno drugim mnogo skupljim (primjer tenka t84 ili cz 99). znaci, ti krediti nas nisu doveli ovde gdje jesmo, nego pogresna politika nakon smrti predsjednika kad je 6 azdaja pozelilo sopstveno parce kolaca. nije nasa "Dogovrna ekonomija" bila bas neki najsvjetliji primjer ali smo uspjesno balansirali izmedju istoka i zapada. kad vec spominjes kredite, mislim da ti je jasno da bi amerika potonula da nema kredita. banalno objasnjeno sta amerika radi - od 5 islamskih zemalja koji imaju po 5 milijardi, uzme po milijardu kredita...tako amerika ima 5 milijardi a svaka od 5 drzava po 4 milke. e zatim krecu ratovi, unutrasnja podrivanja i ostalo, da se osigura da se ove zemlje ne udruze. jer ako se udruze, ode mast u propast ovako amerika, iako je duznik , postavlja uslove (to je ne samo moguce nego i ocekivano, posto u neoliberalnoj ekonomiji 2+2 mogu bisi i 3 i 5 i 33 samo nikada 4) .uslovi su - ako nam vi ne date beskamatni kredit od 3 milijarde, mi cemo uzeti od vasih neprijatelja a samim tim i moralno i politicki ih podrzati....pa ti sad vidi. slazem se da ekonomska kratkovidost nije odlika samo KVAZIkomunistickih rezima, nego prvenstveno neoliberalne ekonomije, dzefrija saksa, miltona fridmana , fukujame i ostalih. ovaj danasnji sistem ce IMPLODIRATI, urusice se sam u sebe. ko ne zna o cemu pricam, nije nikad citao marksa, jer marks je po meni bio los ideolog, katastrofalan politicar, ali vrhunski drustveni analiticar. sve ovo je predvidio prije vise od sto godina, od prisvajanja viska vrijednosti, preko kreiranja dodatnog viska ulaganjem u opremu i otpustanjem radnika gdje zbog konkurencije cijene proizvodnje postaju sve nize ali istovremeno i broj rasdnika koji uopste imaju posao, postaje sve manji, zato sto radnike mijenja ulaganje u proizvodnju tj masine. prosto govoreci - ako je juce iphone kostao 600$ a 10 radnika je imalo platu 500, pa su ga kupili na kredit po 50$ mjesecno..danas iphone kosta 350$ ali ne radi vse 10 radnika nego su 6 radnika zamijenile 3 mashine. ova 4 radnika mogu sebi priustiti da uzmu iphone ne na rate nego direktno, ali zato ovih 6 radnika nema para ni na rate da ga uzme. da ne spominjem da to raslojavanje direktno sjece granu na kojoj sjedi - bankama i finansiranju..jer nekad je 10 radnika uzimalo 50$ mjesecno za kredit da plati iphone a danas 6 nema niz a kredit, a zbog pojeftinjenja, 4 radnika ga uzmu za kesh, bez visemjesecnih kredita. samim tim banke obrcu manje kapitala na kamatama i ne mogu subvencionirati taj isti iphone..itd itd...sve je ovo marks predvidio.
  • Gravatar for Pexa
    Pexa (gost) | 27.03.2013. 21.05.23
    Gde mi stigosmo na temi o Rammstein plagijatorima, al ajde. Socijalizam (komunizam) je kao drustveno-politicko-ekonomski sistem neodrziv i ostavlja pustos u svim sferama i zato je svuda napusten (osim u divnim zemljama tipa Severna Koreja, Kuba...). I jedna Kina je ekonomski eksplodirala kada se otvorila i presla na trzisnu ekonomiju. U Evropi, socijalisticko-komunisticke zemlje koje su na vreme shvatile da je berlinski zid pao su do danas prilicno odmakle u svom oporavku. Na zalost, glasacima u Srbiji je trebalo 11 godina da to shvate... Kapitalizam je najmanje los sistem. U najrazvijenijim zemljama se odrzava vekovima u razlicitim oblicima, ali nijedan sistem ne moze da garantuje progres ako je vlast korumpirana, neodgovorna ili jednostavno nesposobna. Evo primera Grcke koji je vrlo slican onome sto se desavalo u SFRJ i u SRJ: Ogroman drzavni sektor koji stvara ogromne javne rashode koji su se pokrivali kreditima. Ovde se ljudi (opravdano) zale da ogroman broj ljudi radi u javnom sektoru (drzavna administracija, drzavna preduzeca...), e pa u Grckoj je 10x gore. Pola Atine i Soluna "radi" za drzavu i tako decenijama unazad. Razmere rasipnistva je najlakse sagledati iz cinjenice da je prva mera u Grckoj za izlazak iz krize bila ukidanje 13. plate za zaposlene u javnom sektoru(!!!). Moralo je da pukne
  • Gravatar for kibuki
    kibuki (gost) | 27.03.2013. 22.20.36
    tozzinjo, nemaš za šta da se izvinjavaš, uglavnom se slažemo. Da je SFRJ sistem u velikoj meri zavisio od inostrane podrške je opšte mesto koje se koristi da se nekritički pljuje i po dobrim stranama ne tako daleke nam prošlosti. Ali i izvanredan životni standard u razvijenim zemljama je takav kakav je zahvaljujući robovskom radu ljudi iz manje srećnih delova sveta koji žive u najcrnjem siromaštvu. I taj sistem očigledno već puca po šavovima - previše je narastao uslužni sektor a previše malo se proizvodi u mnogim zemljama EU. S druge strane, Kina stalno povećava proizvodnju ali time sebe davi uništavanjem životne sredine, a tržišta za plasiranje njihovih proizvoda sve su manja. Jedino Amerika ima potencijala da relativno jeftino prođe u velikim promenama koje dolaze jer je ogromna i samodovoljna; ipak i njih čeka potpuno prekomponovanje centara moći. Pexa, vrednost spota koji je poslužio kao povod za ovu diskusiju je upravo u tome što je pokrenuo neke "ozbiljnije" teme, na stranu optužbe za plagijat. Čini mi se da je pop kultura interesantna za sve one koji su došli u izvesne godine upravo u tome što im ona služi i kao polazna tačka za razglabanja o ovakvim stvarima.
  • Gravatar for tozzinjo
    tozzinjo (gost) | 27.03.2013. 23.33.51
    Prvo- komunizam nije neodrziv nego u danasnjem trenutku: nemoguc. Ono sto su "crvene" zemlje imale se ne zove komunizam, variralo je od nekog socijaldemokratskog wellfarea (Tito nekad kod nas, Svedska danas u neku ruku) do tiranije (Staljin,Mao, Kastro itd). Drugo, kapitalizam nije najmanje los nego ce biti pogubniji od svih zajedno jednog dana. Mi ne mozemo biti mjerodavno jer zivimo u njemu i ne mozemod a znamo njegove dugorocne posljedice. To je kao zivjeti u shumi iz koje nikad nisi izasao a da ipak znas da nema nista bolje izvan te shume. Kome nije jasno zasto je kapitalizam dugorocno poguban, neka se vrati na moj prethodni ppost i Marksovu (a ne marksisticku) analizu. Trece, sto se tice dugova, Mila je skroz u pravu. Cetvrto- ne mogu Srbi da sude o kapitalizmu kad ga jos uvijek nemaju. U kapitalizmu ako je moja satnica 10 dolara, ja sam u januaru placen 3dana X 8sati X 10$= 240$ vise nego u februaru, prosto zato sto imam tri radna dana vise. U Srbiji danasnjim modernim feudalcima (a ne kapitalisitma) ne pada na pamet da to uvedu. Znali sud a ukinu famoznu trinaestu platu kao "produkt komunizma" ali su nekako usput zaboravili da uvedu obracun po satnici kao produkt kapitalizma. Izgleda da bi srpski tajkuni da iz kapitalizma uzmu samo ono sto im odgovara. Doduse, i srpski radnici bi iz komunizma samo da uzmu Prvi Maj kao dan oblokavanja i ozderavanja a u sindikat bi usli ako obeca svinjske polutke po bagatelnoj cijeni. Peto- vratimo se na Feud - plitko i prozaicno.Nema nikakav stav nego ono tinejdzersko "mozda ne znam sta hocu ali znam sta necu". Populisticki i predvidivo. Isprazno. Neoriginalno. Dovoljno?
  • Gravatar for Ivica92
    Ivica92 (gost) | 28.03.2013. 00.43.33
    Kucajuci po guglu i trazeci spot, ovaj sajt mi je naisao prvi. Onda sam krenuo da citam komentare. Nisam mogao da stanem dok nisam procitao sve. Extra zanimljivo shtivo. Svaka vam cast. Mnogo sam naucio nekih novih stvari citajuci. Mislim da su pojedinci pregrubi prema ovoj grupi, jer meni su spot i pesma nesto najbolje sto sam video i cuo na nasoj anemicnoj rap-rege-narodnjaci-socija-bs-hejt-blajv-daljeljubavilipivo besmislenoj sceni. U svakom slucaju, samo sto se povela rasprava koju sa uzivanjem citam je i nekakav cilj ove grupe kako stoji na njihovom tubu. Samo nastavite, ne obracajte paznju na mene, super tema!
  • Gravatar for Едвард Мардељ
    Едвард Мардељ (gost) | 28.03.2013. 03.42.05
    „Морамо овдје повући чињеницу да се у редовима Народноослободилачке војске и партизанских одреда Југославије, од самог почетка па до данас налазе у огромној већини баш Срби, умјесто да то буде обратно. Баш српски, црногорски, босански и лички партизани и бригаде, које су биле састављене готово искључиво од Срба, водиле су и данас воде немилосрдну борбу не само против окупатора, већ и против четника Драже Михаиловића и осталих непријатеља народа.“ - Јосип Броз Тито, 1944.
  • Gravatar for Pexa
    Pexa (gost) | 28.03.2013. 10.44.51
    Mnogo je ljudi ovo pisanja, ja cu samo pokusati da "plasticno" objasnim: Mila, zvanican stav Srbije je da su postojala 2 narodnooslobodilacka pokreta (partizanski i cetnicki). Ja dodajem da je najveca tragedija ove zemlje sto su u gradjanskom ratu pobedili partizani, jer je uspostavljen politicko-drustveno-ekonomski sistem koji je upropastio zemlju. Razlika izmedju kapitalizma i socijalizma se najociglednije vidi na primeru 2 Nemacke. Uporedi na kom stepenu razvoja je bila Zapadna Nemacka, a na kom Istocna. SFRJ je bila u velikoj ekonomskoj krizi od kraja 70-tih godina (znas kad u Balkanskom Spijunu Mira Banjac donosi crvene sijalice jer je nestasica belih...), koja je kulminirala krajem 80-tih (pred raspad). Zato se nacionalizam tako dobro primio. Gradjanski rat i sankcije su samo zakucali poslednji ekser na kovceg vec mrtvih drzavnih i drustvenih preduzeca koja su bila potpuno nekonkurentna usled zastarele tehnologije i viska zaposlenih i koja su u SFRJ mogla da funkcionisu jer nije bilo konkurencije (kad nemas gde da kupis Milku, dobra je i secerna tabla...). Ne zivimo mi ovako zbog kredita iz SFRJ, nego zbog celokupnog sistema koji je uspostavljen u SFRJ i koji je kod nas napusten tek 2000. I daj molim te, ja ti navedem cinjenice na sta su se uglavnom trosili krediti u SFRJ (u sustini da bi svi imali bez obzira ko, sta i kako radi), a ti kazes da su to prave stvari. Danas se krediti uzimaju izmedju ostalog i da bi se pokrenula privredna pustos nastala propadanjem drzavnih i drustvenih preduzeca koja su nasledjena iz SFRJ i SRJ i koja niko zivi nece da kupi i da bi se pomoglo ljudima koji su u njima radili. Stvar je jasna, sistem na koji se ovde neki pozivaju (pa cak pominju i Marksa...) je u svakoj poluozbiljnoj zemlji napusten pre 20+ godina, a najrazvijenije zemlje ga nikada nisu ni imale. Slazem se da liberalni kapitalizam pokazuje nedostatke, ali tvrdnja da je resenje u uspostavljanju socijalizma, komunizma ili cega vec, je u najmanju ruku neozbiljna. Resenje je (kao i uvek do sada) novi oblik kapitalizma.
    • Gravatar for Boris V
      Boris V (gost) | 28.03.2013. 11.54.44
      Pexa, izvini ali naivno mi deluju ovi "plastični" argumenti. Zvanični stav Srbije, tj njenih političara, da su i Četnici bili antifašisti je oborio Ustavni sud jer za to ne postoje dokazi, a istorija nas uči da ne verujemo uvek u zvanične stavove. Nisu ni jedan metak na Nemce i Italijane ispalili posle 41. a sarađivali su sa njima, sa Italijanima i ugovore o saradnji potpisivali, i zajedno se borili protiv partizana. Jednako je naivno polemisati sa nekim ko veruje da se današnji krediti zapravo korisnije troše i da idu za potrebe oporavka nekakvog tržišta. Drago mi je što imaš nade u ovaj sistem, ali istine radi treba da znaš da u SSSR-u dolaskom Staljina pada socijalizam i kreće kontra-revolucija i centralistički kolonijalizam. Istočna Nemačka nije bila socijalistička, nego kolonizovana zemlja. Treba da znaš da je u Severnoj Koreji od osnivanja zemlje Juche nacionalizam na vlasti, koji sa marksizmom i radništvom veze nema. O kini i njihovoj najsurovijoj verziji kapitalizma da ne pričam. Treba da znaš da je Kuba tamo gde jeste zbog surovih sadističkih sankcija i embarga svog velikog suseda koji joj 60 godina ne da da slobodno trguje i veštački drži Kubu u tom stanju. Propustio si da pomeneš dve zemlje gde se socijalizam u skorije vreme pokazao kao održivo i bolje rešenje i gde je demokratski došao i ostaje na vlasti - Ekvador i Venecuelu.
      • Gravatar for Pexa
        Pexa (gost) | 28.03.2013. 14.02.11
        Istoricari navode podatke da do 1943. u Srbiji uopste nije bilo partizana. Nebitno je to za ovu pricu, to se ne maze na leba. Nabrajanjem svih ovih zemalja i objasnjenjem drzavnog uredjenja ti potvrdjujes cinjenicu da demokratija u politickom i kapitalizam u ekonomskom smislu nemaju alternativu. Naravno, tu je i Kuba kao veciti ideal mladih skojevaca, zemlja oduvek poznata po postovanju ljudskih prava i gradjanskih sloboda. Super je tamo, pre par godina Kastro licno dozvolio uvoz mobilnih telefona. Navodjenje Ekvadora i Venecuele je zajebancija.
        • Gravatar for Gen-sek
          Gen-sek (gost) | 28.03.2013. 15.26.19
          Nemoj više molim te. Zejbancija je da odrastao čovek ima tako loše obrazovanje o toku II svetskog rata u svojoj zemlji. Pa valjda si čuo za Užičku republiku nekad, partizanski ustanak koji je počeo u Srbiji 1941?, prvi partzanski odredi koji su bili sprski? Za to da je najviše partizana bilo iz Srbije? Skoro ceo univerzitet i sva omladina su prišli partizanima. Nemci slamaju Užičku republiku uz pomoć četnika, proteruju krajem 1941 još uvek nejake partizane iz Srbije u Bosnu, Hercegovinu i Crnu Goru gde ovi ostaju do konačnog prodora i oslobađanja Srbije '44. Ovo su osnovne stvari o ratu u Jugoslaviji. To bi trebalo svi da znaju, ako se ne uči u školi onda je to pljuvanje predaka, a najgore je kad se čovek predstavlja kao da puno zna, bez da je bar malo pročitao, pa onda dolazi do toga da je "najveća tragedija ove zemlje" pobeda partizana u ratu, što govori o neznanju o tome šta je sve sadržavao četnički ratni program za ostvarivanje homogene Velike Srbije, gde homogeno znači bez manjina. To je sve vrlo jasno iz Dražinih naredbi, pisama i Moljevićevog četničkog programa. Da se to zapravo desilo danas ne bi bio tu ako nisi Srbin, a i da jesi, prizivao bi isto tako pobedu partizana, za to ruku dajem.
          • Gravatar for Pexa
            Pexa (gost) | 28.03.2013. 16.13.44
            Uh, ja se povukao iz diskusije, ali moram posto ce ispasti da se zalazem za Veliku Srbiju... Precizno sam napisao:"Istoricari (ok, neki istoricari, u svakom slucaju ne ja) navode podatke da do 1943.u Srbiji nije bilo partizana", upravo zato sto ja o tome ne znam dovoljno (mada i ti potvrdjujes da ih od 1941-1944 nije bilo). Ja sam ekonomista, nisam istoricar i za mene ta tema nije previse zanimljiva. Ja sam o tom periodu ucio samo u skoli, a slozices se da se istorijske cinjenice o tom periodu u vreme Tita i Slobe trebaju uzeti sa rezervom. Ja o partizanima govorim negativno zbog sistema koji su uspostavili.
            • Gravatar for Yada
              Yada (gost) | 28.03.2013. 22.33.30
              Uh... "Istoricari (ok, neki istoricari, u svakom slucaju ne ja) navode podatke da do 1943.u Srbiji nije bilo partizana". Ma ne, bilo je zebri i žirafa, i poneki Nemac, ali Partizana nije bilo... Pa neki "istoričari" smatraju i da su Zemlja, sav život i ljudi napravljeni za 6 dana - sedmog se majstor odmarao, svako ima pravo da nešto kaže, jel' da. Dakle, elementarno: Užička Republika je bila prva od fašista privremeno oslobođena teritorija u Evropi, u JESEN 1941 (http://en.wikipedia.org/wiki/Užička_Republika). Pexa, gde si ti išao u školu, šta su tamo rekli, jel' postojao taj rat uopšte?
  • Gravatar for tozzinjo
    tozzinjo (gost) | 28.03.2013. 13.15.05
    Pexa- ja sam ti lijepo objasnio najvecom logikom zasto ce kapitalizam da se urusi u samog sebe, i to nisam rekao ja nego neki pametni cikica s bradom davno davno. Uz sve to, iako je davno rekao, evo i dalje se sve ostvaruje po istom planu i programu. Druga stvar, sto se ove teme tice, diskvalifikovao si sebe kao kompetentnog sagovornika recenicom "socijalizma, komunizma ili cega vec", jer kao i 99% ljudi mijesas socijalizam i komunizam. Da socijaizam nije ostao dominantna ideja u 20.vijeku, danas bi spavao u ambaru i radio 12-16 sati za gazdu. Prema tome, nemoj brkati babe i zabe. Boris ti je odlicno objasnio sve oko pseudo-komunistickih zemalja, tu nema sta da se doda. Jedino sto ima da se doda- ti kazes da je rjesenje nakon liberalnog kapitalizma: neki novi kapitalizam...a Marks koji je isto tako sve to predvidio, samo koju stotinu godina prije mene i tebe, kaze da je rjesenje u odumiranju poretka kakvog znamo. Evo polako se to vec desava u nekim zemljama, a vecina (citaj: BRIKS) dizu glavu koju su dugo drzali spustenu zbog Dzefrija Saksa i njemu slicnih. Nije to proces koji se moze rijesiti u 5-10-20 godina ali postepeno se sve mijenja. Lekcije su naucene nakon laznih obecanja WTO u Sijetlu. Nakon toga narod je sve bijesniji i nepovjerljiviji. A sa internetom su otvorili Pandorinu kutiju za smrt kapitalizma. Jedino sto ih tu odrzava je bjesomucna propaganda i ispiranje mozga sa drustvenim mrezama, po principu "kad je vec kompjuter/internet usao u svaki dom, hajde da ljude malo 'zabeluhamo' socijalnim mrezama, da ne bi imali volje, zelje, vremena a ni znanja da kopaju po netu trazeci neke stvari koje mogu kompromitovati citav njihov pogled na zivot koji smo im skrojili"....ali polako...
    • Gravatar for ima rešenje
      ima rešenje (gost) | 28.03.2013. 14.17.28
      Nikad komunizam nije ostvaren u praksi jer bi to podrazumevalo nestajanje tržišne ekonomije i nestanak novca. Ima rešenje društvenog sistema, bolje od kapitalizma i može i da se pravi još boljim. Nema nasilnog rušenja sadašnjeg sistema, nego se čeka da sadašnji sistem krahira i da onda uspostavimo tehnološko društvo bez vladara. Kad nam bankari nakon kraha ponude "reprogram" duga ili novu verziju kapitalizma, odbacimo je i postupimo prema predlogu Venus projekta za bolje društvo- UKIDANJE NOVCA. Ljudi, biće raj ili zaborav: http://www.mediamagazin.info/dokumentarci/raj-ili-zaborav-paradise-or-oblivion/ispis.html http://www.thevenusproject.com/
      • Gravatar for Pexa
        Pexa (gost) | 28.03.2013. 14.39.57
        Haha, samo sam cekao da neko u diskusiju ubaci Zeitgeist. Ok, ovo je postalo krajnje neozbiljno, odjavljujem se. Tozo lep provod, Borise daj neki koncert.
    • Gravatar for Pexa
      Pexa (gost) | 28.03.2013. 14.31.24
      Tozo, uzivaj na koncertima u kapitalisticko-imperijalistickoj USA...
  • Gravatar for Posmatrač
    Posmatrač (gost) | 29.03.2013. 14.32.06
    Kao i uvek loži se ekipa iz comment boxa.
  • Gravatar for mišković-beko-drakulić-babović-đilas
    mišković-beko-drakulić-babović-đilas (gost) | 29.03.2013. 15.12.59
    Hvala ti Pexa!
  • Gravatar for tozzinjo
    tozzinjo (gost) | 29.03.2013. 15.45.26
    Hocu Pexo, hvala. A propo toga, da te podsjetim kad su Comskog pitali da li je licemjeran sto uziva sve pogodnosti kapitalizma dok iz njegovog sredista pljuje po istom, odgovorio je da nikad nije teziste primjedbi prebacivao na odnos Amerike prema legalnim americkim drzavljanima na koje ima poneke zamjerke ali je generalno odnos dosta dobar u odnosu na ponasanje prema ostalima, a to je uzrocno posljedicna veza, jer Amerika ratovima i iscrpljivanjem drugih cuva socijalni mir za svoje gradjane. Zato je recimo ovde benzin 70 dinara litar a plata u prosjeku veca 7-10 puta. Niko nije rekao da je to divno i krasno, ali je tako. A ni ja vise nemam 16 godina da praznog stomaka vicem ideale. Koncerti nisu bitni, bitna mi je porodica, a kakav god da je kapitalizam, dok se ne urusi sam u sebe proci ce jos desetine id esetine godina. Prije nego sto prodju, moja djeca ce uzivati u beneficijama ovog sistema, a necija druga nece. Znam da zvuci surovo, ali iz iskustva sam uvudio da cim covjek osnuje porodicu, prestane da misli samo na sebe i spreman je, ne zbog sebe nego zbog svojih- naciniti sve moguce kompromise i dealove sa bilo kim, samo da osigura egzistenciju svojih najblizih. Ni ja nisam izuzetak, a ne vjerujem da je iko osim mozda 0.03% budala na svijetu koji egoisticno sopstvene drustvenopoliticke ciljeve skrivene iza maske humanosti stavljaju ispred svoje porodice. Tako da sto se toga tice, uzivacu u blagodetima "anarho-kapitalizma" kako je ovaj sistem nazvan unutar "Chicago School of Economics", ocheva neoliberalizma. Upravo sa Marksovske strane gledista - kapitalizam je pzoeljan, kao ta prelazna faza, jer sto je kapitalizam brutalniji, to ce prije da imnpolodira, sto jeste neminovno. E dok ne implodira, ja sam unutra :) Shalu nja stranu, ne mozemo rpedvidjeti da li ce jednog dana istinsko besklasno drustvo zamjeniti kapitalizam, ali je cinjenica da je ovakvo stanje neizdrzivo, jer ovo postaje moderni feudalizam i sa nekadasnjim "mrskim kapitalizmom" nema velike veze. Nekadasnji kapitalizam je imao mutualno protekcionisticki odnos sa drzavom, dok danasnji radi na urusavanju istih (kao i anarhizam, zato ironicno i nosi nadimak "anarho-kapitalizam") i borbi za ukrupnjavanje korporacija koje imaju vecu vlast nego vlada i vojska u drzavi. BACK ON TOPIC - sto se tice Feuda i pjesme, ovo je , da ponovim, tinejdzerska "ne znam sta hocu ali makar znam sta necu" poruka. Garantujem, da ih pozovu ovi "treci" koji nisu ni crni ni crveni..i da ih pozovu neki tamo cetvrti poput NVO i soc-dem sektora...njihov odgovor bi glasio "Feud ne podrzava ni jednu partiju". U tom smislu Feud je jedna tipicna srpska grupa, ostvarenje snova prosjecnog Srbina- pljuvanje po svima bez ikakve namjere da se pruzi ikakva alternativa. A tipican Srbin voli da ujutro ustane iz kreveta i nabraja u sebi ko mu je sve kriv za njegov jadni zivot, od zlih politicara, preko bahatih drzavnih aparata koji mu svaki dinar cijede na racunima, do bahatog gazde koji mu ne isplacuje redovno platu. Srbin ce sa gushtom ih poslati sve u materinu i pricati kako su loshi ali Srbin nece prstom maknuti da ih skloni nego ce jedino da ih glasno psuje. Svojom pasivnoscu ih hrani, a kao odgovor na pitanje zasto ne ucini nesto konkretno, dobijermo slavni odgovor "Bezi bre, ustao sam 5.oktobra pa se ispostavilod a su ovi jos gori...za koga bre, za koga da ustanem". Sve dok takva "za koga? ni za koga" politika bude vladala u glavama vecine i sve dok to budu ohrabrivali ovakvim adolescentskim "ne znam sta hocu ali znam sta necu" opstim mjestima u pjesmama, intervjuima, reklamama, novinama....Srbija ce biti anus Evrope. Zalim slucaj ali tako je.
  • Gravatar for kraljina car
    kraljina car (gost) | 29.03.2013. 18.45.59
    iskustvo me je naučilo da su kapitalisti i libertarijanci na internetu mahom četnici u duši.
  • Gravatar for tozzinjo
    tozzinjo (gost) | 29.03.2013. 22.49.05
    Jos jewdna stvar mi upade u oci "Razmere rasipnistva je najlakse sagledati iz cinjenice da je prva mera u Grckoj za izlazak iz krize bila ukidanje 13. plate za zaposlene u javnom sektoru(!!!). Moralo je da pukne" (Pexa) - Ovo predstavlja elementarno nepoznavanje ekonomije!!!! Ja sam u zivotu mozda 40 puta prosao tramvajem pored ekonomskog fakulteta pa su mi opet neke ocigledne stvari jasne. Svi su culi za "tamo neke probleme u Grckoj" i za famoznu trinaestu platu. Odmah rezonuju - "pa da, unistila ih komunisticka politika.cuj trinaesta plata, to je komunisticka izmisljotina, zbog toga se i uzimaju krediti i zbog toga su komunisticke zemlje propale a Grci se prave pametni"....e pa dragi moji, za vasu informaciju, u Americi je trinaesta plata OBAVEZNA! Ko bi rekao, u srcu kapitalizma, hm? Samo sto se ovde ne zove trinaesta plata nego su isplate sedmicne, najcesce petkom. Tako npr bas na danasnji dan 29.mart, Amerika prima PETU sedmicnu platu. Primice je opet u maju, avgustu i novembru, sto znaci 52 sedmicne plate! Ako pomnozite broj mjesece u godini sa 4 sedmice, koliko ima februar, dobijete 48. A godina ima 52 sedmice. Kapitalizam je rijesio ovo pitanje uvodjenjem sedmicne plate a komunizam uvodjenjem trinaeste godisnje plate. Samo ovaj BALKANSKI FEUDALIZAM ne prihvata ni jedno ni drugo. zanimljivo, majku mu, jeste li se ikada zapitali, ako za 20 radnih dana u februaru dobijete 30.000 dinara, to znaci da je vasa dnevnica 1500 dinara. U januaru imate 23 radna dana, to su 3 dana vise, to je 4500 vise. Zasto te pare niste dobili? Ja u leglu kapitalizma jesam. Grci takodje jesu. Vi niste. Sto se niko ne buni oko toga? Zato ovde takse i osiguranje uzmu 25-30% plate i na kraju dobijes otpis od takse u februaru jednak otprilike polovini od toga na godisnjem nivou (neko manje neko vise, zavisi od mnogo faktora). Svi se zalazete za kapitalizam a da vidim da li biste drage volje dali 80 eura od vasih 300 svakog mjeseca??? (ovde sad slede komentari "Dao bih ja drage volje 25% da meni drzava da vecu platu, od 1000 eura npr" ...i tu lezi problem Srbije - drzava vam NE DAJE nista niti je drzava crveni krst. Radite, zaradite, izborite se. Prijavite svog sefa zbog toga sto vas isplacuje na crno i sot ne up0lacuje doprnose. Kako mislite da vas drzava subvencira kad ste vi saucesnik u zlocinu prkrivanja doprinosa koji drzavi trebaju biti uplaceni...a od te iste drzave od koje vas gazda krade a vi cutite, vi trazite nesto? licemjerno...)
  • Gravatar for majlo
    majlo (gost) | 30.03.2013. 03.55.57
    meni sa ove distance ova partizansko-četnička prepirka najviše liči na onu priču iz filma "bogovi su pali na teme", sa sve flašom kokakole. Toliko je to daleko, i toliko je već do sad iskrivljeno sve na tu temu, da je sada verovanje u jedan ili drugi kontekst, možda sličniji biranju koja je religija dobra a koja je loša Što se pesme tiče, efektan spot i produkcija, idejno malko razmazano šta je uopšte meta, ali sam pristalica teze da je dobar mainstream potreban da bi opravdao postojanje dobrog undergrounda. Tako da Borisove zamerke na prizemnost nivoa ove , ipak kritike, je meni ipak pucanj u prazno, jer neće da valja ako svi budu pevali i delovali samo na način na koji on to radi, koliko god meni bio razumljiv i drag. Mislim da ovakve stvari, naročito u ovakvom pakovanu, privlače pažnju širih slojeva društva, i uspešno komuniciraju sa njima, gde će za rezultat imati ukazivanje na to d a pod 1, jesu svi isti, pod 2, da, ponovo se dešava veliko zamazivanje i manipulacija masama, naročito po nekim jako važnim pitanjima, pod 3, možda je vreme da se počne o kanalisanju opšteg nezadovoljstva, na masivnom nivou, protiv celog sistema moderne politike i "demokratije" kao takve. Ova pesma, naročito na ovakav način, sasvim lepo pomaže tome. Nije da sam ubeđen da će se takvo "dešavanje" naroda zaista desiti, i da će ikad nešto promeniti, ali lepo je raditi na tome, i mirno spavati.
    • Gravatar for Gen-sek
      Gen-sek (gost) | 30.03.2013. 17.53.03
      Sto više vremena prolazi objektivnije i sa manje emocija moze da se sagleda istorija II s.r. Sva dokumenta su tu, i to sa svih strana, pa ne verujem da tu moze da bude previse mesta falsifikatima. Problem je upravo sto se namece stav da je to sve pitanje vere i politickog stava, a na istorijske dokumente se namerno zaboravlja.
  • Gravatar for majlo
    majlo (gost) | 02.04.2013. 04.39.35
    a ko je pisao te dokumente? ko nam ih je izlagao i u koji kontekst stavljao? ipak je to više metafizika nego egzaktna nauka, koliko god to bilo apsurdno po prirodi stvari.
  • Gravatar for roki roni
    roki roni (gost) | 02.04.2013. 09.50.07
    zasto se ovi prikani bave muzikom?vratite se na tegove, tu ste svoji...
  • Gravatar for 6ЛИЧКА
    6ЛИЧКА (gost) | 05.04.2013. 00.26.11
    Ово је нешто најбоље што сам видео и чуо на домаћој сцени у задњих 20 година! А ви децо брозових официра, који нападате овај бенд без икаквог разлога, obrазујте се мало, да не испадате смешни: https://www.youtube.com/watch?v=3GgvhvrNOWg&feature=player_detailpage#t=792s https://www.youtube.com/watch?v=3GgvhvrNOWg&feature=player_detailpage#t=415s Ништа горе од комунистичке стоке на власти!
    • Gravatar for tozzinjo
      tozzinjo (gost) | 21.07.2013. 01.26.41
      u ime svih nas iz pedeset i neke, u ime svih nas unuka i praunuka brozovih oficira, ja javno upucujem izvinjenje tvojoj licnosti i ostalim urbanim momcima sa antikomunistickim pedigreom ciji su djedovi listom bili antikomunisti. hvala i modernoj tehnologiji, kao vrlo strucnoj i mjerodavnoj, jer da nije ovog youtube snimka koji si nam predocio, mi nikada ne bismo saznali strasnu istinu o komunistickim zlocinima, posebno onim koji su se dogodili cak i prije nego su komunisti dosli na vlast. ostaje nam samo da zalimo za proslim vremenima...jer da smo imali youtube cetrdeset pete, ne bi broz tako lako pobijedio. svi bismo saznali pravu istinu. da nam Bog pozivi youtube.
      • Gravatar for КНОЈ
        КНОЈ (gost) | 22.07.2013. 10.06.33
        Да се ти друже Тозо мало пребациш на ЈуТјуб а? Доста си био на Попбоксу.
        • Gravatar for tozzinjo
          tozzinjo (gost) | 22.07.2013. 14.28.48
          ne pada mi na pamet. zasto bih? :)
          • Gravatar for КНОЈ
            КНОЈ (gost) | 23.07.2013. 10.19.35
            Зато што један клип вреди више од 1000 речи па би то благотворно деловало на Вас, г. Тозо.
          • Gravatar for Guzzinjo
            Guzzinjo (gost) | 23.07.2013. 12.19.52
            Tozinjo, lepo ti čovek kaže. Trebalo bi da odmoriš malo. Mozak ti je kao ćumur sa roštilja. Usijao se i dimi na sve strane.
            • Gravatar for tozzinjo
              tozzinjo (gost) | 23.07.2013. 14.46.11
              Hvala na vapim prijedlozima, koji su pažljivo razmotreni ali ipak odbijeni. Razlog je jednostavan: moj mozak jeste usijan ali ne želim ga dovesti na nivo ohlađene vulkanske lave kakav većina posjeduje. Prosto, mišljenja sam da je mozak "mišić", a mišići omlitave ako se ne vježba redovno (znam to iz ličnog iskustva). Popboks mi u toj metafori predstavlja zagrijavanje za veće težine. ***OfftopicČ juče sam, bez posebnog razloga nabasao na album Regine (domaće, a ne Spektor-ske) iz 2012 i toplo ga preporučujem. Ne iz neke ironije nego što sam ostao zapanjen transformacijom od nekadašnjeg infantilnog trendi pop benda u vrlo dobar mainstream pop rock kakav yu prostorima fali. Ima tu "kraduckanja" od Coldplay, the Muse itd u aranžmanima, a tekstovi imaju glavu i rep a i odskaču od klišea. Za sve vas koji ste posle Morisseyeve izjave da vjerovatno ostavlja muziku, rekli "jebi ga, život ide dalje" i otvorili novu flašu, klik na ovu pjesmu je neminovan, kao dokaz antisnobizma. Da Morrissey nije asexualan, vjerovatno bi i on pohvalio stihove tipa "kad u njenoj bašti cvjetam, ja sam sretan, nisam normalan". Obožavatelje Feuda da i ne spominjem, ovakvi stihovi sa glavom i repom su prevelik intelektualni zalogaj za takve. Uživajte popboksovci :) https://www.youtube.com/watch?v=bbFtPq3RqUA
              • Gravatar for dovla
                dovla (gost) | 23.07.2013. 22.27.22
                e da, sad sam se setio da ti voliš marčela tozo
                • Gravatar for tozzinjo
                  tozzinjo (gost) | 24.07.2013. 14.34.43
                  "volim" je malo prejaka rijec. cesto je ljudi olako upotrebljavaju, ja ne. od domacih (i ex domacih) bendova, moglo bi se reci da volim eyesburn, kkn, haustor i buldozer. to su bendovi cija je diskografija po mom ukusu od pocetka do kraja, neke pjesme manje a neke vise. a da gotivim, gotivim odredjene faze marcela, ritma nereda, darkvud daba i jos desetak bendova (u sta spada i sunshine). sve ostalo, kad bih onako olskulerski pravio kompilacije na kasetama, ne bih izabrao vise od 3 pjesme ostalih bendova. kao sto rekoh gore, regina je napravila odlican mainstream pop/rock album i ko god nije snob da osvoji 40-ak min svog zivota, doci ce do istog saznanja. upravo ovaj zvuk, zvuk popa koji ne koketira sa "turbo folk-dance-vlado georgiev" transverzalom, je potreban srbiji pa i balkanu. bendovi poput instant karme nisu maisntream pop. izvodjaci poput georgieva prave muziku za liftove i pisoare hotela. zeljko joksimovic gravitira izmedju ulizivanja masama (lane moje) do solidnih pop pjesama (ledja o ledja)...ali niko nema taj mainstream pop rock pristup. izvinjavam se, zaboravih da spomenem gibonnija koji pokusava tako nesto da uradi, mada je u poslednjih 5-7 godina se dovoljno iskomercijalizovao tako da ga slusa ista ciljna grupa koja suze roni i na balasevicevim koncertima. kako god, feud je najobicniji trendi "(not so)young (but) angry" bend sa populistickim tekstovima koji ce uvijek proci kod osoba koje lajkuju svaku stranicu o pravima zivotinja ili pisu komentare poput "a kad cemo mi dobiti pay pal " na bilo koju vijest o politickim desavanjima u srbiji. meni ipak treba neki malo direktniji izazov u tekstovima da bi me pridobili
                  • Gravatar for dovla
                    dovla (gost) | 25.07.2013. 01.29.22
                    da pustio sam reginu, izdržo sam do refrena
                    • Gravatar for tozzinjo
                      tozzinjo (gost) | 26.07.2013. 03.44.05
                      vjerovatno ces zbog ove izjave dobiti nekakvu "nagradu za urbanost" ili sta god. doduse, ti si jos i dobar, ja sma pustio vampire weekend i nisam ni do refrena izdrzao. emocije krenule, suze potekle, casa se razbila, srcha se prosula... nisam mogao vise. kakav andjeoski glas. kakav emo. evo sad me u zelucu steze kad se sjetim tih 20 sekundi...
                      • Gravatar for Таб
                        Таб (gost) | 26.07.2013. 11.16.20
                        Ок, иду слушај Регину.
                      • Gravatar for dovla
                        dovla (gost) | 27.07.2013. 09.14.19
                        pa za vampire weekend treba imati ukusa, koji se svakako ne stice slusanjem regine, marcela i ajsburna
  • Gravatar for gonidt
    gonidt (gost) | 26.07.2013. 14.25.15
    još jednom apelujem na popboks da ukine ovaj užasan format komentara i citiranja i vrne stari. već mesecima je tu i ne - nije postao nimalo podnošljiviji za čitanje. toza je car i popboks bi trebalo da mu produži ugovor za još jednu sezonu. još nekako odraditi transfer svebora midžića, daška milinovića, aleksandra delibašića i još nekog od tih čuvenijih sajber ratnika i popboks bi imao sasvim pristojan tim. mladi dario stajić se vratio da pomogne klubu u kom se proslavio i to vredi pohvaliti dok se čini da đape nije zadovoljan visinom honorara i to treba ispraviti. vratiti i onog dss-ovca. a i to su sve nekako igrači iz napada ili u najboljem slučaju sredine terena, treba i neki britki štoper, ali tu je tržište deficitarno. za gospođice pajić i maksimović bi takođe trebalo naći mesta. kažu da je protiv žena najteže fudbal igrati i da se vratiš sav isprebijan.
Morate biti prijavljeni da biste komentarisali tekstove.

NAPOMENA:

Komentari ne odražavaju stav redakcije Popboksa već je ono što je u njima napisano isključivo stav autora komentara.

Da bi vaš komentar bio objavljen potrebno je da bude vezan za sadržinu teksta, odnosno da predstavlja mišljenje o objavljenom tekstu.

Nećemo objavljivati uvredljive, nepristojne i netolerantne komentare, kao ni one čijim bi se objavljivanjem prekršio Zakon o javnom informisanju.

Ukoliko nam u komentaru ukažete na činjeničnu, gramatičku, slovnu, tehničku i sl. grešku, bićemo vam zahvalni i prosledićemo informaciju odgovornima u redakciji, ali taj komentar nećemo objaviti.

Komentare koji se tiču uređivačke politike nećemo objavljivati, sve predloge (i zamerke, pohvale...) koje imate možete nam poslati e-mailom.