Popboks - Rakija S.A.R.S.-a [s2]
Gledate arhiviranu verziju Popboksa
Popboks - web magazin za popularnu kulturu

Vesti · 02.11.2009. 10:05 · 64

Rakija S.A.R.S.-a

S.A.R.S. je završio spot za pesmu Rakija.

Treći po redu video sa istoimenog debi albuma je snimljen u kafani Korčagin i klubu Living Room, i predstavlja autorsko je delo Vlade Miloševića i Studio Framea, koji su realizovali i Debeli lad.

S.A.R.S. je završio spot za pesmu Rakija.

Treći po redu video sa istoimenog debi albuma je snimljen u kafani Korčagin i klubu Living Room, i predstavlja autorsko je delo Vlade Miloševića i Studio Framea, koji su realizovali i Debeli lad.

Bend će 20. novembra održati koncert u zagrebačkom Domu željezničara, a 28. u Domu omladine Beograda.

Ostatak zakazanih koncerata možete pronaći na My Space stranici benda

 



Komentari

  • Gravatar for db
    db (gost) | 02.11.2009. 09.53.58
    Ovaj bend pocinje sve vise i vise da iritira, kao jutarnji komarac.
  • Gravatar for Reggie Noble
    Reggie Noble (gost) | 02.11.2009. 10.06.58
    Muka je ovo gledati. A jos teze slusati
  • Gravatar for 1.5v
    1.5v (gost) | 02.11.2009. 10.14.19
    dno
  • Gravatar for slacala do daske
    slacala do daske (gost) | 02.11.2009. 10.17.42
    uzas ludila
  • Gravatar for ojdanic
    ojdanic (gost) | 02.11.2009. 11.13.42
    trebalo bi samo da bude jos malo ogavnije da bi bilo dobro
  • Gravatar for djape
    djape (gost) | 02.11.2009. 11.19.08
    mogao je tajspo bolje da ispostavi taj kafanski momenat https://www.youtube.com/watch?v=6GyKFF11-JU https://www.youtube.com/watch?v=6wskfUdVCeM
  • Gravatar for sto
    sto (gost) | 02.11.2009. 11.36.48
    bolje je od novih brejkersa
  • Gravatar for Rakijas
    Rakijas (gost) | 02.11.2009. 12.41.18
    Jebi ga,omakao im se onaj budjav lebac a sad istina dolazi na vidjelo.Uzas.Kakav stil pevanja ko Aleksandra Radovic.
  • Gravatar for sutkart onlajn
    sutkart onlajn (gost) | 02.11.2009. 16.30.55
    ko je od ovih u spotu tozza med vrcani?
  • Gravatar for pedja
    pedja (gost) | 02.11.2009. 16.44.41
    U bre... sto ste ovo uopste stavili na popboks, ova pesma i spot su pre za grand, ili tv dugu...
  • Gravatar for Rac-Q - Hiphopfob
    Rac-Q - Hiphopfob (gost) | 02.11.2009. 17.41.57
    Bolje i ovo, nego Fujznem Džigili...
  • Gravatar for bome...
    bome... (gost) | 02.11.2009. 21.52.02
    ...ja ovo ne mogu da slusam ni kad fujznem dzigili.
  • Gravatar for vasilevs
    vasilevs (gost) | 02.11.2009. 22.05.33
    Nisam imao snage da odgledam do kraja Jezivo
  • Gravatar for Kemish
    Kemish (gost) | 02.11.2009. 23.04.27
    Snimiti ovo, je velika hrabrost...
  • Gravatar for tozzinjo
    tozzinjo (gost) | 03.11.2009. 01.01.08
    a mislim jebo teeee uopste nisu mislim ono znaci jebo teee urbani....bitnoje da je gitarista planetarno poznatog petyrola na trenchtown demonstrirao pacji hod...a to sto je petrol usao u ginisovu knjigu reekorda kao jedini koncert na svijetu na kom niko , ama bas niko nije ni glavcom mrdnuo a kamoli nogom cupkao u ritmu muzike...to je vec manje vazno... al samo vi furajte svoje u svojim autisticnim krugovima....a sars i ekipa rokaca ce da uziva uz domace rakije shirom bivse juge, a mozda i dalje od toga...ljubomora je cudna stvar..sujeta zna da ujede..i to da ujede nezno, zar ne? :)))
  • Gravatar for tozzinjo
    tozzinjo (gost) | 03.11.2009. 01.06.48
    hahahaha ali najsmijesniji su ovi muzicki mediokriteti...stil pevanja ko aleksandra ravdovic :)))) pod 1 - da imalo vise muziku slusas prijatelju, preoznao bi omazh u stilu pjevanja...a to sigurno nije omaz aleksandri radovic pod 2 - sve i da jeste a.radovic -ako gledamo glasovne kvalitete..a vala i kvalitet textova..miljama je ipsred falsiranja kvazi rokera kojki pevaju o neshvacenosti u drustvu....samo sto vi to od sujete ne vidite..
  • Gravatar for crni
    crni (gost) | 03.11.2009. 07.02.16
    sto se nerviras tozo? pa sras je postao stvarno popularan naravno da ce ga ovde kritikovati (eufimizam za pljuvanje)!
  • Gravatar for Žabac
    Žabac (gost) | 03.11.2009. 08.36.46
    objashnjenje cele ove priche pronasho sam u Jarbolima... https://www.youtube.com/watch?v=xoO0SrxxFKE
  • Gravatar for zmaj
    zmaj (gost) | 03.11.2009. 10.03.50
    da, ljudi se ovde ponasaju kao da nisu na vreme ukapirali o kakvom se bendu radi. sledeca stanica - zvezde granda, a mozda i neka saradnja sa oskarom, on je isto duhovit i cesto radi omaze.
  • Gravatar for vasilevs
    vasilevs (gost) | 03.11.2009. 10.42.54
    mislio sam da me nece nista tako slositi kao novi spot sarsa, ali tocindzo me je razuverio. minus tocindzo, sedi.
  • Gravatar for crni
    crni (gost) | 03.11.2009. 12.12.10
    tozo,bratori, kako je biti na drugom kraju popboks motke? sras jednostavno nije dovoljno ponosan bend!!! skapiraj to i iskuliraj. a zvezde granda dominiraju scenom upravo zbog ovakvih komentara na bendove koji bi mogli da usmere ljude i u nekom drugom pravcu jer njezni goribor to stvarno nije!
  • Gravatar for mile rabadzija
    mile rabadzija (gost) | 03.11.2009. 13.46.32
    tozzinho, dozvoli - to sto pjetrol ne valja, ne znaci da sars valja. u recenziji na b92, uros milovanovic je rekao da u ovoj pesmi cuje omaz kemisu. cini se da je to krunski dokaz da uros milovanovic kemisa nikad nije slusao. jer, kemis je, brate, car i virtuoz, above all. sars nije. https://www.youtube.com/watch?v=N0Sg5_BSnag
  • Gravatar for djape
    djape (gost) | 03.11.2009. 14.39.30
    nije loš taj sars, ne znam šta ste skočili svi. niko nije umro od njega. :s al evo bez zezanja - rekao bih da su prave stvari izabrali za singlove. na stranu lebac koji je sam postao singl ali debeli lad i rakija su pesme sa tog albuma koje su stvarno singlovi i, iako je mish-mash, bar vokal svim tim pesmama daje prepoznatljivost i integriše to u jednu priču. (mada bih rekao da te pesme na okupu, kao jednu celinu, drži više nego vokal) nije da sam fan sarsa ali mi je ok kad vidim da neko razmišlja kad se bavi muzikom na industrijski način. uz to, mislim da je ok što su se razdvojili od one frakcije jer, ako se ne varam, ta frakcija je doprinela albumu između ostalog onom pesmom "sindrom političara male stranke" ili tako nešto a ta pesma je jedina na tom albumu koja je totalno besmislena, iz fazona da te bude blam za onog ko je napravio i ko je izvodi. ovo ostalo je, što se mene tiče, pristojna balkanska pop svaštarija i ne vidim čemu ovolika halabuka i pljuvanje?
  • Gravatar for Marko
    Marko (gost) | 03.11.2009. 15.15.57
    "kad se bavi muzikom na industrijski način". Djape, ti znas mnogo bolje od ovoga. Ili se varam? Da lli si bio na njihovom koncertu?
  • Gravatar for djape
    djape (gost) | 03.11.2009. 15.46.01
    nah :)
  • Gravatar for Rac-Q - Hiphopfob
    Rac-Q - Hiphopfob (gost) | 03.11.2009. 17.23.16
    Ima istine u ovome što stari as djape piše...
  • Gravatar for tozzinjo
    tozzinjo (gost) | 03.11.2009. 19.08.48
    nemam ja sta da se nerviram...nego se vi prijatelji nervirate...izgradili ste sami sebi "intelektualni paraodks" u glavi, pa kako god da okrene, vi ste u sopstvenim glavama "pobjednici"....ako bendove sa nove srpske scene prihvate siroke mase, onda ponosno izjavljujete kako "kvalitet mora da se probije"...a ako ostane u uskom autiticnom krugu slusalaca (kao sto i hoce, da se ne lazemo), odna se tjesite kako ta muzika "etoo misliiim jebo teee i nijeee za siri krug slusalaca jer to shvataju samo pravi muzicki sladokusci" mislim...bla bla bla...mikrosvijet koji ne moze da se rushi iz prostog razloga jer je suvise mali da bi se srushio. no, kako palamudite o sarsu previse, ja bih volio argumentovano da mi odgovorite na par stvari. pod 1. da li je mozda gitarista petrola ili N.D. bolji gitarista od lukca iz sarsa? i po cemu se mjeri ko je bolji? tehnicka virtuznost? kreativnost? brzina pentatonickih skala? smisao za improvizacije akorda sa septakordima, maj akordima, bare hvatovima, molske skale, kvintni krug...u cemu??? da li je mozda ritam sekcija sarsa slaba? neuvjezbana? da li mozda ijedan vkal nove srpske scene moze da se pohvali glasovnim mogucnostima koje ima zare iz sarsa? ta paralela sa zvezdama granda prije, rodjaci, moze da se povuce sa petrolima i ostalima..jer i zvezde granda idu u paketu, kao i bendovi sa etikete odlicni popboks. zato jer solo ne mogu da napune prostor veci od 200 ljudi. hmm..ja ne znam da je ijedan iz zvezdi granda imao solo nastup u bg..a ne znam ni za nss osim onih smijurija na povetarcu. znaci, rodjaci...nijedna prica vam ne stoji. muzicki je sars potkovaniji. u svakom segmentu. sars pravi hitove, al ne da bi pravio hitove, nego jer to prepoznaju mase shire od vaseg kruga iz siprazja. hocemo textove? i ja se slazemda su textovi zanimljiviji kad su manje direktni ali kad imaju poentu!!! mozda je sars malo "estradni"(ne zaboravimo sta ta rijec znaci na latinskom) jer je vise satirican nego indirektan...ali ja stvarno ne znam poentu pjesme "kao stari mtronom" ili npr "bejrut"....o cemu se, for fucks sake u tim pjesmama pjeva????? ukoliko se vi prepoznajete u ispraznim frazama bez smisla, evo rado cu pisati pjesme za neznog dalibora, stavise necu im ni naplacivati...evo sad na brzinu jedna: ja sam eklektichan gitara mi je elektrichna metaforom kontempliram progresivna digresija egzistiram ko mesija eskapizam bez prezira pa evo, javite se ukoliko vam se svidjela sugestivno manipulativna kontemplacija ovih metaforicnih stihova koji subliminalno ukazuju na neophodnost shire socijazacije, gledano iz rakursa neshvacenosti post slobisticke generacije mladih ljudi u srbiji...
  • Gravatar for Marko
    Marko (gost) | 03.11.2009. 19.51.54
    Djapeta i Hiphopfoba ujedinio SARS. Najebali smo:)
  • Gravatar for dragi moj...
    dragi moj... (gost) | 03.11.2009. 23.50.17
    ...tozzinjo, ti ne volis kad koristimo te komplikovane reci sto se uce na fakultetima gde se vecno studira, pa bih da probam da prevedem jezikom koji obojica razumemo: smaras.
  • Gravatar for Sandinista
    Sandinista (gost) | 04.11.2009. 13.17.38
    Auuuuuuu.... pa ovde je veliko pitanje da li je ocajniji tekst ili muzika, i nijedno poredjenje, sa bilo cim ili kim, nece promeniti. A to kakvi su oni gitaristi, pevaci, basisti, bubnjari mogu da pricaju unucima jednog dana. Prica o tome kako je bolje da klinci slusaju SARS nego GRAND podseca na pricu da je bolje da klinci slusaju Bjelo Dugme nego slager sezone - u sustini apsolutno nebitno. Ko danas slusa SARS sutra bez problema moze da se prebaci na Blek Panterse !
  • Gravatar for Žabac
    Žabac (gost) | 04.11.2009. 13.37.30
    Meni se baš svidja ova tozzinjova: ja sam eklektichan gitara mi je elektrichna metaforom kontempliram progresivna digresija egzistiram ko mesija eskapizam bez prezira daj nam je za novi album, možda se svidi narodu
  • Gravatar for Rac-q - Hiphopfob
    Rac-q - Hiphopfob (gost) | 04.11.2009. 13.52.28
    Složio bih se i za tozzinjom...
  • Gravatar for tozzinjo
    tozzinjo (gost) | 04.11.2009. 16.10.11
    mislim da se strummer okrece u grobu zbog nadimka koji si uzeo. nikaragvanske anarhiste da ne spominjem. jer nikaragvanski anarhisti vjerovatno slusaju manu chao. da dodju do albuma sarsa, slusali bi i to. ne mislis valjda da bi slusali ..kako ono..samo magli pripadam... a doduse, na youtube mozes da pronadjes argentinca koji je snimio spstvenu verziju budjavog lebca. internet je chudo. i opet mi nisi odgovorio - koji je kvalitet ovih bendova koji se bjesomucno guraju na ovom portalu? de, molim te, reci mi kvalitet. objasni mi. a dok mi ne objasnis, ja cu da pokrenem nagradnu igru "paralela besmislenosti stihova"...trenutno su u uzem krugu cetiri izvodjaca: 1. ceca "juce sam bila prvi put kod doktora, i chik pgodi sta mi je rekao..." 2. metallica "tako blizu nije bitno koliko daleko, ne moze biti vise od srca, uvijek vjerujemo u ono sto smo, i nista vise nije vazno" 3. nick cave "hvala ti djevojko. hvala ti djevojko. voljecu te do kraja svijeta. tvoje crne i hladne oci i tvoju dugu crnu kosu" 4.petrol "i zato stah me je da opet sretnem te. pomalo stidim se zato sto menjam se" mislim da bi na stavku cetiri ooodlicno legao pred refren mileta kitica "Puklo nebo iznad grada ja bas tada mili Boze prvu ljubav sretoh tu na ulici mokru do koze Otkad video je nisam ko da prosla su dva veka nije vise curica, sad je zena nekoga ceka" jer bas imamo taj urbani momenat i kod mileta!!! srece nekog na ulici....ne zna da li ga je samota nje ili nju treba da bude sramota od njega..tu upada petrol..stidim se, menjam se... mislimd a bi remix ova dva priblizno slicna texta mogao da uspe, a? a ovaj sto mi je rekao da smaram ce opet da me procita do kraja, jer da nije mojih komentara, barem 10 ljudi manje bi ponovo otvorilo ovu vijest...to znaci da bi barem 10 ljudi manje danas procitalo jos jednu vijest na popbokus. znaju to i "popbokseri"...pa sta mislite sto mi odobravaju komenttare:) dobro njima, ispadaju citaniji...dobro meni da najavim sars koncert 28.11. u domu omladine,beograd. a vi ako vam se ne svidja, izvolite to veche na van gogh :)
  • Gravatar for djape
    djape (gost) | 04.11.2009. 17.02.32
    1.) rac-q se zaljubio 2.) rac-q je postao žrtva lobotomije 3.) rac-qu je neko uzurpirao niknejm :) go figure it out
  • Gravatar for Rac-Q - Hiphopfob
    Rac-Q - Hiphopfob (gost) | 04.11.2009. 18.55.52
    a) Rac-Q je bio i ostao hiphopfob b) Rac-Qu nije niko uzurpirao nickname c) Rac-Q je realan d) Rac-Q ne voli autističnu aroganciju tzv. undergraund bendova koji se furaju na ekonomsku doktrinu samodovoljnosti Severne Koreje d) sve navedeno :) go figure it out
  • Gravatar for ali, ali...
    ali, ali... (gost) | 04.11.2009. 19.46.29
    ...tozzo, sreco, sars su sasvim ok. ti smaras. :(
  • Gravatar for tozzinjo
    tozzinjo (gost) | 04.11.2009. 23.39.31
    mister "ali ali"...to i jeste poenta! svi ste vijest procitali odavno..evo vec je na trecoj strani vijesti..znaci vise nije svjeza...ali I DALJE ima komentara..dolaze ljudi da se smiju glupom tozzi kako se "nervira" i pise kilometarske postove...cak i prije nego sto napise bilo sta na vijesti, neko se nadje da somene tozzu u komentarima, potajno se nadajuci da ce tozza "zapjeniti" i dreplicirati komentarom..pa ti isti takvi, kao i ti sad - se opet vracaju na temu sarsa i koncerta, da bi se smijali tozzi koji se, eto, nervira:))) psihologija je cudo. napisi (napisite) opet nesto i sledeceg dana ponovo otvorite ovu vijest da vidite je li tozza replicirao. a usput i spomenite svom komsiji kako ima neki kreten tozza sto se priz i stalno pise komentare na vijestima o sarsu. stavise, dajte mu linkd a procita usput... odlicna reklama. efekat postignut. a to sto vi mislite da se tozza nervira i zato smara, tozza bas don giv a fak za vase misljenje ;) ako ti nije jasno, molim urednistvo popboksa da mi dozvolid a ovde okacim jpg fajl u kojem cu prethodno nacrtati sta sam htio da kazem, posto rijecima ocigledno ne ide:) ja smaram, ali vi ste zamorci ovakvog vida reklamiranja. smorci, zamorci, uzrocno posledicna veza ;)
  • Gravatar for djape
    djape (gost) | 05.11.2009. 00.12.19
    rac-q brate miiiinliii!!! B-)
  • Gravatar for Marko
    Marko (gost) | 05.11.2009. 08.01.05
    uzivam u tozzinim komentarima. i analize tekstova su odlicne,samo mislim da bi trebalo jos da pita Kepu sto SARS ne pusta u svojim programima, a toliko se kune u njega (ja znam odgovor). ako mene pitate, razlika izmedju SARSA i vecine bendova sa neke tamo scene je razlika izmedju Bijelog Dugmeta i najveceg dela srpske scene s kraja 70-ih. dakle, podilazenje sirokim masama, populizam, muzika na granici identiteta... samo mislim da je Bijelo Dugme bilo bend. Gledao sam, naime, SARS na Trenchu i to je bila katastrofa. a sto se tice samodovoljnosti i nekakvog andergraunda, verujem da je rac mislioi i na bend koji je svirao u Living Roomu sa Ribljom Corbom.http://www.last.fm/event/902243+Hit+Nedelje+202. Je l tako rac? tozzo daj jos tumacenja, molim te
  • Gravatar for Rac-q - Hiphopfob
    Rac-q - Hiphopfob (gost) | 05.11.2009. 09.59.41
    Rac-q misli da je Bijelo Dugme jedna od najznačajnih rnr grupa sa ovih prostora. Kamo sreće da S.A.R.S. bude inicijator razvoja nove muzičke industrije, kao što je to bilo Bijelo Dugme. Kamo sreće da i S.A.R.S. napravi koncert pred 100.000 ljudi kod Hajdučke česme. Rac-q misli da bi to bilo dobro...Malo ljudi zna da su Beatles postali popularni na foru. Kako bi njihovu muziku čuo što veći broj ljudi, za gostovanja na televiziji oblačili su kao fini dečaci iz susedstva (uredno podšišana kosica, odelca i kravatice, pravi mamini sinovi). Da su bili drugačije obučeni, nikada ih ne bi pustili da gostuju na televiziji. Stari plagijator Brega je uradio nešto slično. Kako bi njegovu muziku čuo što veći broj ljudi ubacio je neke arhetipske folk momente. Ostalo je istorija. Sredstva su možda bila različita, ali je cilj bio isti kao i kod Beatles-a! Rac-Q misli da nije bilo Brege, ne bi bilo ni Idola, ni Prljavog kazališta, ni EKV-a...To isto radi i S.A.R.S., a dragi moji rnr je kopile kantrija i bluza, dakle folk muzike. PS. Značaj ne treba mešati sa kvalitetom.
  • Gravatar for djape
    djape (gost) | 05.11.2009. 10.16.26
    ja bih uvek delio binu sa ribljom čorbom i izroko bih žurku bolje od njih i rekao bih im da su smorili :s eto to bih ja uradio. vi?
  • Gravatar for Rac-q - Hiphopfob
    Rac-q - Hiphopfob (gost) | 05.11.2009. 11.33.09
    Pa Riblja Čorba, ako izuzmemo činjenicu da je Bora parodija na samog sebe, je dobar rnr bend koji je glasno govorio o nekim stvarima kada drugi nisu smeli ni glavu da podignu. Verujem da je Repetitor, kao što stari as djape kaže, i izrokao Riblju Čorbu. Avaj, njihovo vreme je prošlo... Hvala Bogu da je tako...
  • Gravatar for Marko
    Marko (gost) | 05.11.2009. 12.02.09
    slazem se za kvalitet i kvantitet, i iako ne mislim da je Bijelo Dugme bilo skroz krs, moram da primetim da nijedan, ali nijedan bend sa danasnje scene koji znam ne navodi kao uzor Bregu i drugare (cak ni tribjut bendovi ih nesto ne sviraju). Sa druge strane, pogledajte kome su oni uzori... Dakle, iz danasnje perspektive, u smislu zaostavstine i uticaja, je tesko govoriti o Bijelom Dugmetu kao o rock bendu. Rac, ti maltene tvrdis da su Bijelo Dugme Jugo Bitlsi, sto je ipak preterivanje. Bar po meni. Ipak, Drago mi je da smo se slozili oko Corbe i Repetitora. Pozdrav
  • Gravatar for Rac-q - Hiphopfob
    Rac-q - Hiphopfob (gost) | 05.11.2009. 12.35.07
    Rac-Q naravno ne misli da su u smislu kvaliteta Bijelo Dugme i The Beatles isto, ali u smislu značaja za razvoj muzičke industrije misli da su isto. Nakon The Beatles rnr je postao ozbiljan biznis u kome se vrti velika lova, nakon Bijelog Dugmeta to isto se desilo i kod nas. Pa dobro, možda ne neka preterano velika lova, ali barem su tiraži postali ozbiljni za naše prilike. U tom smislu, da nije bilo Bijelog Dugmeta, Rac-Q misli da ne bi bilo ni Idola, EKV-a, Prljavog Kazališta itd.
  • Gravatar for sherbet
    sherbet (gost) | 05.11.2009. 13.36.12
    neke stvari izrecene ovde su, uz duzno postovanje, kolosalne gluposti. tirazi ex-yu rokenrol izdanja iz 60-ih su planuli isto kao sto su planuli krajem 70-ih i 80-ih. razlika je jedino sto su ovi prvi bili plenjeni i medijski skrajnuti. ukoliko je kod bijelog dugmeta postojala ikakva podvala, to je bila podvala establismenta, zarad meandriranja obrisa ozbiljne rokenrol scene kakvu su ex-yu republike imale 10-ak godina pre pojave ovog ansambla. takodje, da budemo iskreni - bijelo dupe je mnogo vecu stetu nego rokwenrolu nanelo tadasnjoj narodnoj muzici, koja je bila jedan respektabilan zanr - pocev od bosanskih sevdalinki pa sve do sumadijskih dvojki.
  • Gravatar for tozzinjo
    tozzinjo (gost) | 05.11.2009. 13.41.56
    44 komentara ...fino fino. samo rokajte. :) i dalje presipate iz shupljeg u prazno..ne dobih argumentovan odgovor zasto su bendovi odlicnog popboksa "ono pravo", a sars nije? NARAVNO I OVI ND FANOVI SVRATE OVDE DA PROCITAJU KOMENTARE, TAKOD A SAM DOBIO "a ovaj sarsovac sto stalno nesto **** bi mogao da dodje na jedan vas koncert, da cuje sta su dobre pesme" sto se u potpunosti slaze s mojim citatom :.ako bendove sa nove srpske scene prihvate siroke mase, onda ponosno izjavljujete kako "kvalitet mora da se probije"...a ako ostane u uskom autiticnom krugu slusalaca (kao sto i hoce, da se ne lazemo), odna se tjesite kako ta muzika "etoo misliiim jebo teee i nijeee za siri krug slusalaca jer to shvataju samo pravi muzicki sladokusci" ali i dalje nijedan argumentovan odgovor od vas ...cccc...ocekivano jadno..bez argumentacije. u stanju ste satima sagovorniku pjuniti glavu floskulama toliko da vamsvi, da bi vas skinuli s vata, kazu "jeste, slazem se"...al toi s tozzom nije slucaj evo slozili smo se - sars je ocajan! nula! krsh krsheva. ali i dalje me zanima jedna jako bitna stvar : ako je sars djubre kao bijelo dugme...zasto petrol nikad nece biti kvalitet kao disciplina kichm? niti ce nezni dalibor ikad biti ekv? ili sto kaze brar shkabo (ozdravi ga, djape) za pricu koju pricam pojacivac je uchinka osim ako bash toliko smeta tvojim ushima jer si pravi znalac ili urban puritanac koji gotivi narodnjak kad ga peva jamajkanac" uzdravlje! i svratite opet jos kojiput na ovu vijest i komentare. sars svira 28.11. u beogradu..osam dana posle zagrebackog koncerta, dont forget it ;) ps. marko,ne znam sto bih pitao kepu? kepa kad udje u studio je zaposlenik u b92...samim tim , neprijatelj svih mojih ideala, od politickih do muzickih. jbg, shvatam, to je posao i on mora da poshtuje pravila. i ja bih vjerovatno. ali b92 je po meni sad samo nashminkani pink, retorika je potpuno ista. uostalom,da ne pitam kepu.. pitaj TI kepu (a i ne moras, mislim da chita ovo ili su mu vec prenijeli)kakvi su odnosi izmedju odlicnog popoboksa i b92..i kakvi su odnosi i dilovi sa mtv adria? pitaj kepu takodje sta misli o bendovima s odlicnog popboksa. ali to pitaj kepu a ne "keu sluzbenika b92". oh da..i pitaj kepu koja je razlika izmedju post slobinog b92 i b92 devedesetih. pitja ga i sta misli o ovom danasnjem. hajmo dalje na citanje, rodjaci :)
  • Gravatar for Rac-Q - Hiphopfob
    Rac-Q - Hiphopfob (gost) | 05.11.2009. 14.35.41
    Rac-Q misli da sherbet ne zna o čemu priča. Da nije bilo Bijelog Dugmeta ljudi bi još uvek mislili da su Zdravko Čolić i Korni grupa rnr. Nema nikakve podvale establišmenta u slučaju Bijelog Dugmeta. Setimo se samo Ipeta. Priča o tiražima je šupljak. Krajem 60-ih Beograd je bio varoš, a Sarajevo i Zagreb sela sa 1 gramofonom na sakih 100 stanovnika. Rac-Q ne zna koju vrstu muzike su Indexi svirali, ali je prilično siguran da to nije rnr. Da bi imao dobru scenu moraš da imaš ljigav tzv. mejnstrim koji će da isprovocira tzv. undergraund. Svako ima svoje mesto i svoje zasluge. I Rac-Q bi poručio tozzinju da malo povuče ručnu. Rac-Q misli da je tozzinjo u pravu, ali da treba da ignoriše zvekane.
  • Gravatar for @rac-q
    @rac-q (gost) | 05.11.2009. 15.50.51
    samo ti uzivaj. nikada nisi ni pokazao preterano veliki stepen razumevanja za argumente. samo furaj janjatovicevsku skolu tretiranja istorije ex-yu rokenrola koja se zasniva na nezameranju nicemu, pa cak i proverljivim podvalama.
  • Gravatar for narodnjak Marko:)
    narodnjak Marko:) (gost) | 05.11.2009. 16.01.03
    tozzo, mesas narodnjak i kopiju narodnjaka. to sto su vam Vikler i tri studijska muzicara svirali, to nije narodnjak, to je u najbolju ruku interpretacija narodnjaka. nikako da shvatis, vi samo zelite da budete narodnjaci i utoliko ispadate smesniji. i tu je ceo problem. A sta mislis da bi vas 92 iz 90-ih pustila? Ludilo!!!
  • Gravatar for tozzinjo
    tozzinjo (gost) | 05.11.2009. 19.35.46
    @marko... samo ti citaj..citaju i drugi jer vole da prate polemiku..zemlja smo u kojoj su uz dnevnik - reality shows najgledaniji na tv..pa od tud i ne cudi ovoliki broj postova..a mogu misliti koliko ova vijest ima pregleda. dobro za popboks, dobro za sars, zar ne? ako pod narodnjacima podrazumijevas muziku iz naroda, ja bih bio sretan da sars bude najveci narodnjacki bend. u svakom slucaju je to bolje nego da ih slusha i "shvata" u proseku 143 osobe u drzavi... ..znam znam, sad ce se opet potegnuti kvazielitisticki argument o tome kako to sto slusaju siroke mase ni u kom slucaju nije mjerilo kvaliteta, nego upravo obratno...shodno onom mom citatu, zar ne? po toj analogiji bi mogli i reci da su uzbekistanski dokumentarni filmovi poluamaterskih reditelja - sigurno na mnogo vecem intelektualnom i artistickom nivou od npr jednog "prohujalo s vihorom", je l da? a pokazatelj za to, po tim parametrima je upravo opsjednustos sestorice ili sedmorice ljudi takvim uzbekistanskim dokumentarcima gdje pola filma skripi prozor a pola filma skripe vrata... ali koga briga za to, bitno je ono - sto manje ljudi to zanima, samim tim je "vise umjetnicki" jer to ne moze mnogo njih da shvati. sad ovu analogiju povuci sa stihovima poput "i zato stah me je da opet sretnem te. pomalo stidim se zato sto menjam se" ..pa mi, sa stanovista tih 6 ljudi odusevljenih uzbekistanskim dokumentarcima, ili 56 fanova petrola na prostorima bivse juge - objasni sta ja tu ne shvatam i zasto ne vidim grandiozni artizam koji naprosto vrca iz svake rjeci doticne pjesme?...a metronoma i da ne spominjem. obizrom da mislim da imas elitisticke stavove (a mozda se i varam, demantuj me), dodji na koncert sarsa 28.11. u domu omladine, pa mi nakon toga reci kako sars zvuci uzivo, bez studijskih muzicara na bini? izvoli, sto bi rekao minja subota - "mikrofon je vash" aj da..i da ne zaboravim, da ponovim pitanje od cijeg odgovora bjezite..mozda zato sto ga nemate: "ako je sars djubre kao bijelo dugme...zasto petrol nikad nece biti kvalitet kao disciplina kichme, niti ce nezni dalibor ikad biti ekv? "
  • Gravatar for djape
    djape (gost) | 05.11.2009. 19.48.22
    koji sam ja car auuuuuuu 8-O e znači auuuuu nenene nije realno CARCARCAR!!!
  • Gravatar for vasilevs
    vasilevs (gost) | 05.11.2009. 20.44.12
    Na stranu Petrol i Nezni Dalibor (ne slusam), ne znam zasto uparivati komentare o njima sa SARSom... ova pesma (rakija) je losa i gotovo. A Bijelo Dugme je krs, naravno... ni u najvecoj ludosti ne bih pomislio da je Bijelo Dugme "isprovociralo" nastanak, npr Discipline Kicme, ili Pekinske Patke, ili tako necega... zar stvarno mislis da je njih bolela ona stvar za Bijelim Dugmetom??? A i ne znam otkud ti ideja da nipodastavas scenu pre veselih sarajlija... Pa Korni Grupa je i po danasnjim i ondasnjim merilima kvalitetniji i progresivniji bend od Bijelog Dugmeta. Eto, samo da se ukljucim, da dam doprinos...
  • Gravatar for Debeli gad
    Debeli gad (gost) | 05.11.2009. 23.19.26
    Dragi Vasilevs, ja bih da ti pojasnim zašto - ako žemo. Kao što BG sindikat pljuje B92, a sa buklijom dolazi na isti kada treba da se progura njihovo novo delo i drži po 5 nedelja na prvim mestima tzv. domaćih lista, tako je i SARS-u (a pogotovo Tozi) reklama na Popboksu nasušna potreba i jedino mesto gde se toleriše ovakvo bulažnjenje i obračun sa nevidljivim vetrenjačama. Na ovom portalu postoji bar 50 ljudi kojima je tozzinjo singlehandedly ogadio SARS. Ali beg nije cicija, imaju oni tušta i tma fanova, koliko ima i mobilnih telefona u Srba. Onome ko je imao priliku da vidi kako funkcionišu odnosi na srpskoj muzičkoj sceni (bendovi-bendovi, mediji-bendovi) ni pakao neće teško pripasti. A Rac-Q...Rac-Q je samo obični kontraš - ni bolji, ni gori od sličnih primeraka.
  • Gravatar for Žabac
    Žabac (gost) | 05.11.2009. 23.27.25
    Korni grupa - trla baba lan je vrh ?!? Bijelo dugme nije djubre... Tozzinjo je smarach, al' ga volim... S.A.R.S. nije kriv što ga ljudi vole, niti je lepo vredjati inteligenciju tih istih ljudi... I na kraju svi koji ovde pljuju naš rad, mogu da dehidriraju, a na kraju krajeva i za to me zabole ćoše... Popboksu hvala i proverićemo i ove godine da li posetioci i kritičari dele isti sud po pitanju godišnjih nagrada :)
  • Gravatar for vasilevs
    vasilevs (gost) | 06.11.2009. 07.46.22
    Pa, poslusaj Put za istok, pa ces videti da Brega sa svojim chobusima nikada nije odsvirao nista slicno. Ne slusam ja njih (daleko bilo!), malo sam ih naucio uz moje starce koji su ih voleli u mladosti i kojima su, kao i meni, Bijelo Djubre odvratan bend. U svakom slucaju, konstatacija "da nije bilo B.D. jos uvek bi ljudi mislili da je rock muzika KORNI GRUPA" je izrecena ili od 1. nekog ko ne voli Bijelo Dugme, kao i ja sto ih ne volim, pa je tom konstatacijom hteo reci "bilo bi lepo da se nisu pojavili" gorepomenuti, ili 2. od nekog ko nema pojma o zivotu, pa mu je stalo da to razglasi svima. Sto se tice SARS-a, samo vi udarajte, imate publiku, bice tezgi... samo napred. Ali ova pesma "RAKIJA" je toliko bedna da sam se ja postideo kad sam gledao, pa sam morao da prekinem. Kad vam se isprofilise publike, sviracete i po svadbama.
  • Gravatar for Rac-q - Hiphopfob
    Rac-q - Hiphopfob (gost) | 06.11.2009. 08.54.35
    Rac-Q misli da je vasilevs jedan od retkih smislenih komentatora na Popboksu, ali isto tako misli da ga vasilevs nije dobro shvatio. I još Rac-Q misli da je rnr = subverzija + dekadencija + ribe + lova. Od četiri segmenta Bijelo dugme je ispunjavalo tri, a Disciplina Kičme, koju Rac-Q neizmerno ceni i poštuje, samo jedan, ali vredan. Bijelo dugme nije uticajan bend u kvalitativnom smislu, ali je značajan bend koji je učinio da rnr u bivšoj Jugoslaviji postane muzika malo širih narodnih masa. To i jeste jedna od njegovih namena. Rac-Q se nada, mada sumnja da je to verovatno, da će i S.A.R.S. - u to isto poći za rukom i da će neki novi klinci, time isporvocirani, početi malo "poslovnije" da se bave rnr. Rac-Q misli da nije bilo Bijelog Dugmeta, barem 50% ljudi u bivšoj Jugoslaviji nikada ne bi uzelo gitare u ruke. Kvantitet uvek rađa kvalitet. Rac-Q ne misli da je debeli gad kontraš, samo misli da je ono za šta se predstavlja.
  • Gravatar for Rac-q - Hiphopfob
    Rac-q - Hiphopfob (gost) | 06.11.2009. 09.09.57
    I da, Rac-Q misli da je Bijelo Dugme odvratan bend, ali isto tako misli da je Korni grupa dosadan bend.
  • Gravatar for djape
    djape (gost) | 06.11.2009. 09.31.21
    "I još Rac-Q misli da je rnr = subverzija + dekadencija + ribe + lova. Od četiri segmenta Bijelo dugme je ispunjavalo tri, a Disciplina Kičme, koju Rac-Q neizmerno ceni i poštuje, samo jedan, ali vredan." djape se slaže i apeluje na rac-qa da prepozna da je i hip-hop kao i sve što je suštinski "mlado" = subverzija + dekadencija + ribe + lova.
  • Gravatar for Rac-q - Hiphopfob
    Rac-q - Hiphopfob (gost) | 06.11.2009. 09.46.26
    Rac-Q teška srca i sa bolom u prstima koji nastaje dok kuca ovaj tekst, priznaje da se slaže sa djapetom :-) Međutim, Rac-Q je siguran da im se mišljenja razilaze po pitanju srpskog hip hopa za koji Rac-Q misli da je najobičnija smejurija. Niti imaju love, niti riba, samo su blago dekadentni (hm, ako se pušenje trave može podvesti pod dekadenciju), a subverzija im se svodi na pisanje grafita na tek "okrečenim" zgradama i gostovanej u Velikom bratu. I još Rac-Qu smeta njihova ulična "autentičnost", pošto misli da je njihovo najveće krimogeno iskustvo uriniranje u ženskom toaletu. PS. Rac-Q iz prinicipa neće da se složi baš u svemu sa djapetom jer mora da vodi računa o svom "imidžu" :-)
  • Gravatar for djape
    djape (gost) | 06.11.2009. 10.44.56
    evo za rac-qa rap štićenika vp doma za maloletnike (kruševac) https://www.youtube.com/watch?v=gJbQCM711bQ
  • Gravatar for Rac-q - Hiphopfob
    Rac-q - Hiphopfob (gost) | 06.11.2009. 13.12.56
    Rac-Q je poslušao rep štićenika i ne misli da nešto autentično ima u pucanju na homose, dizanju tri prsta i nošenju martinki. U najboljem slučaju, izuzetak koji potvrđuje pravilo. Rac-Q ne voli nasilje. Rac-Q je kurvin sin radničke klase i vrlo dobro poznaje mozak uličara jer je i sam odrastao sa takvima. To je najobičniji šljam čiji kriminal nije posledica želje da budeš neko i nešto, nego želje da da maltretiraš slabije od sebe, a da sa jačima praviš trule koalicije. Rac-Q ne može da govori o autentičnosti uličnog duha Afro-amerikanaca jer se ne razume u to, ali može o srpskom, koji je vredan prezira i ničega drugog. Vrlo je bitno znati ko su ti klinici i zašto su završili tamo. U Srbiji najpre kriminalcima postaju deca iz srednje klase i tatini sinovi. Od svih kriminalaca, barem 90% njih nema razloga da budu kriminalaci. Naprotiv. Takvo iskustvo Rac-Q ima, ali dozvoljava sebi da greši. Osim toga, Rac-Q nije mislio na ove srpske hip hopere, nego na one koji furaju trenerka stil i njima slične koji su smejurija. Ovima se, Rac-Q to iskreno priznaje, ne bi smeo zameriti. Nije vredno truda. no hard feelings, ali Rac-Q tako misli :-)
  • Gravatar for djape
    djape (gost) | 06.11.2009. 14.02.44
    ako mi rac-q kaže da ga razobručeni individualizam, težnja za apsolutnošću i moći kao takvom, bez svesti o bilo kakvim ni zakonskim a ni metafizičkim (gospodar-sluga) ograničenjima, dakle skoro bez svesti uopšte, maltene potpuno fizikalno, po inerciji, rolling stone style volja koja dolazi po "svoje" i koja je ispostavljena najsirovije u ovim i mnogim drugim rap pesmama uopšte ne loži, ako mi kaže da nema želju da ponovi te rime naglas/napiše svoje, uživi se i kaže "hell yeah luđi sam od svih vas!!!" onda ću ga nadalje pustiti da biva u svojoj srednjeklasnoj građanskoj testosteron/adrenalin free samodovoljnosti i smirenosti bez ikakvih đavoljeadvokatskih upadica. :)
  • Gravatar for you two...
    you two... (gost) | 06.11.2009. 14.44.25
    GET A ROOM!
  • Gravatar for Rac-Q - Hiphopfob
    Rac-Q - Hiphopfob (gost) | 06.11.2009. 15.46.44
    Rac-Q ne može poreći da s vremena na vreme nije sebe potčinio rolling stone volji, ali Rac-Q nema kočnice, pa je ukapirao da bi ga to odvelo pravo u samodestrukciju. Zbog toga Rac-Q bira da se kloni toga, jer jednom kada krene nizbrdo suviše je slab da povuče ručnu. Čak šta više, ima običaj da doda gas. Beware of the dark side :-) Osim toga, Rac-Q je libertarijanac i veruje u pravo individue da radi sve što želi, ali ne na račun i štetu drugih. Mada, Rac-q misli da je možda suviše slab da se i tome odupre... Mračne misli mu se motaju po glavi ovih dana... :-) Rac-Q misli da you two ima pravo :-) Misli i da djape ima pravo, ali odnos između troškova i koristi mu nalaže da postupa drugačije. Za sada?
Morate biti prijavljeni da biste komentarisali tekstove.

NAPOMENA:

Komentari ne odražavaju stav redakcije Popboksa već je ono što je u njima napisano isključivo stav autora komentara.

Da bi vaš komentar bio objavljen potrebno je da bude vezan za sadržinu teksta, odnosno da predstavlja mišljenje o objavljenom tekstu.

Nećemo objavljivati uvredljive, nepristojne i netolerantne komentare, kao ni one čijim bi se objavljivanjem prekršio Zakon o javnom informisanju.

Ukoliko nam u komentaru ukažete na činjeničnu, gramatičku, slovnu, tehničku i sl. grešku, bićemo vam zahvalni i prosledićemo informaciju odgovornima u redakciji, ali taj komentar nećemo objaviti.

Komentare koji se tiču uređivačke politike nećemo objavljivati, sve predloge (i zamerke, pohvale...) koje imate možete nam poslati e-mailom.